Sunday, September 25, 2011

DARI KACAMATA LENSA KU...


hari ni aku belajar macamana nak inverse gambo...
yang ni senang je..kacang putih je....
hahahaha...berlagak habis....
tadi lepak2 kat tanah nampak rama2....
besar lah jugak..
nasib baik sempat klik...
leh wat assigment.....
yang herannya rama2 ni langsung tak lari bila aku klik..
aku ambik dari jarak tak sampai 2 inci..
antara rama2 dan lensa kamera...
memang teruja lah.....
sebab tak pernah dapat nak ambik gambo rama2...
tambah plok rama2 liar macam ni...
errmmm...dia pun nak bergambo jugak kot....
















12 comments:

tajnur said...

Assalamaulaikum wbt
Mmglah rama2 ni perlukan madu utk menjalani kitaran metamorfosis. Namun madu yang ada 2 inci disebelahnya pahit. Kan madu ni manis utk lelaki dan pahit bagi perempuan!

Tihara said...

nice pic..nikon eks..

dh lama nk snap gambo tuyuk tp tk penah dpt..keciwa

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Eita,

Pandai awak mengetip! Err ngape semua org dah ckp cam org Perok ni? Gambo, gambo!

ORLANDO AHMAD said...

bau ikan memang la die x lari..

a.samad jaafar said...

hahaha.. kali ni sokong orlando pulak.. gi mandi nu !!

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam......
pahit sebab tak nak berkongsi.....
seksa hidup berkongsi barang ni....
manalah tau kot2 ada kurap..hahahah

eita said...

tihara...
bukan nikon tapi canon ixus 300 hs
kebetulan je kak....
biasa tak pernah dapat pun..

eita said...

moh kembara...
suka mengetip....
kalau kat tganu..mengetip tu ketip kuku....
orang tganu pun cakap gambo jugak kak...

eita said...

orlando....
ha3....
dah 3 botol minyak wangi lah.....
busuk lagi ke?

eita said...

a.samad....
ha3.....ooooo...berkomplot ye....
tak aci...tak aci....

Kalamhati said...

nice shots!bleh la kita outing sesama amik gambo..hehe

eita said...

he3..boleh je.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...