Wednesday, September 21, 2011

MANDI HUJAN...


tadi balik...
bermandikan hujan....huhuhuh.....
basah kuyup aku.....
nak berenti malas...sebab dah basah sangat.....
lagipun aku memang tak suka berenti kat mana2 pun kalau hujan ke apa ke....
takpe lah basah pun basah lah.....
orang sekarang ni bukannya boleh di percaya sangat pun.......
tambah plok yang solid molid macam aku ni...kah3...perasan lagi kan....
rela aku memecut dalam hujan...
sesekali mandi hujan ni best jugak...
dah kena hujan ni malas plok nak masak....
pecut motor...gi beli nasi lemak....untuk bukak pose....
kalau tak pose aku kira tak makan lah malam.
tak larat dah nak bawak motor....
suh jiran aku dia pun malas nak kuar....so...aku lah jugak kena gi...
tapi tulah bila dah nak malam..
start bersin2 lah plok.....
nasib ot dah habis....
leh tido awal.....
http://www.smileycodes.info



14 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

"Uncle asrul pun masa alek tadi kena ujan. Tapi sempat lagi dia gi beli baskin n robbin kat jusco," kata Syrena

eita said...

aikkk....hujan2 makan aiskrim jugak ke?

MOH KEMBARA said...

Salam Eita,
Dah tau skrng ujan takyah bwk motor...

Tihara said...

take care taw..jgn sampai demam :)

eita said...

moh kembara....
tak bawak motor nak bawak apa lagi kak...
tu je yang ada.....
lagipun masa gi hari cantik je..x tau plok balik kena hujan....

eita said...

tihara...
tima kasih....
tadi dah minum air panas....

a.samad jaafar said...

pose..mandi ujan.. errr.. ade nganga mulut tak ??? kihkihkih..

eita said...

a.samad....
errr.....rasa2nya takde lah yob....
errr...rasa2 ada sikitlah kot....kah3...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Mandi hujan pun tyak mengapa eita, mungkin masa kecik2 dulu tak puas main hujan sbb selalu kena marah! Inilah hasilnya bila dah dewasa, lepaskan tension dan lepaskan buli pada budak2... Kitaorang boleh faham.

eita said...

tajnur....
ha3..macam tau2 je......

ORLANDO AHMAD said...

elok la tu, bukan selalu mandi pown

eita said...

haha...
:p

Waqheh said...

nak demam plok la tu..baru ni sebelum posa lu dah bersin, pas raya pun hingus2 jer kan...ni nak jadi plak...

eita said...

hissshhhh...mana ada lah....bersin je..aku antibodi kuat lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...