Tuesday, September 27, 2011

HATI INI...



kadang2 tu tak semua yang kita nak kita boleh dapat...
dan tak semua yang kita dapat tu dapat puas kan hati kita......
jadi bersyukur lah dengan apa yang kita ada....
walaupun yang kita dapat tu tak pernah buat kita gembira........




malam ni layan 'semangat yang hilang'...xpdc.....


13 comments:

Tihara said...

Tuhan dah tetapkan yang terbaik untuk kita..kita hanya mampu berusaha dan berdoa..dulu akak pn selalu pk mcm tu..selalu rasa kekurangan..skrg ni nk belajr mengsyukuri atas baik buruk sesuatu pkr..sama2 lah kita mengingatkan..Insya Allah.. :)

nice entry..
sharing is caring...

eita said...

betol tu kak....
belajar terima apa yang kurang dalam diri...
walaupun memang banyak kekurangan...

beautiful_rose said...

betul tu...tak semua benda kita boleh dapat.hurm

Waqheh said...

semua adalah ketentuan...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! dalam betul falsafah eita kali ini. Selalunya orang lelaki yang berkeinginan nak kahwin satu atau isteri yang telah dimadukan je yang berfalsafah sebegini?
Betul tu eita, bersyukurlah apa yang ada pada kita dan bukan semua perkara kita dapat gembirakan orang. Itu cakap di bibir saja eita, perempuan ni kan susah utk menerima hakikat sedia ada...

eita said...

ROSE.....
ha'ah...kalau dapat tu bersyukur lah....

eita said...

waqheh...
yea....

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam.....
hahahaha....sapa plok yang kena madu ni yob....
errr.....yob pun teringin nak pasang dua ke? biar bebenor ni...hahahahha.....jangan marah ...eita gurau je....
luahan hati yob.....
susah nak dapat apa yang kita nak....

Asrul "iLham" Sany said...

rasa kurang tu akan sentiasa ada...

yang penting pandai balancekan kekurangan dengan 'kelebihan' yang kita sudah ada

;-)p

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,

Apa yg Eita dpt tapi tak suka tu? Bak mai...

eita said...

asrul..
itu sudah semestinya...

eita said...

moh kembara...
ada lah kak..keh3

tonaH iS herE said...

Allah mngetahui ape yang paling terbaek tuk kita~

sbb Allah kan syg kita~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...