Saturday, September 10, 2011

AKU DAN SESUATU.....


boringnyer hari ni....
walaupun sakit aku ni jenis yang takleh duk diam....
kena jugak wat keje.....
tak kisah lah keje apa pun..janji aku tak duk saja2....
wat keje sambil mesej dengan en.john.....
hilang sikit bosan....
bila dah en. john ada keje..
aku plok terpaksa cari keje lain....
apa lagi macam biasa lah hobi masa lapang aku..
cipta baju untuk anak patung aku...
eh...eh...!!!...silaplah.....anak patung anak sedara aku....keh3....
seronok tengok baju aku buat...cantik je kat badan anak patung tu...
perasan betol lah kan......
takpe janji rock....
x leh lama2 kat depan pc ni....
berpinar mata.......pedih....nasib jupe spek hitam tikam...
hehehe......
ada satu lagi yang tak puas hati ni...
apahal plok lah kenaikan 6 % untuk setiap belian top4...
hangin betol lah...
pas ni kena buang tipon dalam lombong lah...
rasa rugi duit lah plok....
baik simpan dalam bank kan..
leh jugak beli motor ducati aku...




kiut tak...
kiut nyer macam aku jugak kan...
hahaha.....



14 comments:

ORLANDO AHMAD said...

ni dah mandi ke belum?

eita said...

dah mandi lah yang....dah wangi pun

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Eita,

Selamat Hari Raya! Ehhh pandai buat baju barbie. Nanti nak buat gak...utk cucu tiri!

eita said...

waalaikumussalam.....kak.....
selamat hari raya....
boleh je kak.....

Tihara said...

wahh eita..cantik!!!!..talented youu..

jum pakat buang henset..zaman mk bapak dedolu tk de henset pong..tenet pun buang gak..hak3 :D

eita said...

hobi kak....alah kak...buang tipon takpe lagi...tapi jangan lah buang net kak......aduhhh!!!...nanti bukan setakat sasau..koma terus lah gamaknya....hihihihi...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Sebenarnya idea eita ni kreatif dan berseni. Banyak perkara penting yang boleh dibuat tetapi terbuang begitu sahaja. Kena cari hero yang boleh merubahkannya...

eita said...

waalaikumussalam.....
hero?...
alamak!!!!!....

Waqheh said...

hai heroin...kah kah

eita said...

hai bro....hehehehe

budak kacamata said...

comey bju tue kak..ak pon xstuju dgn kenaikan 6%..hukhuk

eita said...

di buka untuk tempahan....
tau takpe.......
walaupun aku ni datuk seri tapi bab2 duit ni berkira lah jugak..hehehehe

~SaL IjOu~ said...

comey kiut miut baju anak patung tu~ ^^~

lepas ni pakat gune public phone balik la ye~ ;p

eita said...

nak tempah ke?hehehe....
pas ni jenuh lah tunggu giliran nak bergayut kat public......
jenuh kumpul duit syiling...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...