Monday, September 19, 2011

SAKIT KEPALA...


OT + KEJE SEKOLAH + KEJAR DATELINE = MIGRAIN + HANTUK KEPALA KAT DINDING

http://www.smileycodes.info + http://www.smileycodes.info

tapi dalam sakit kepala......sempat jugak aku belek resepi untuk buat kek....
bukan apa...anak sedara aku bising merengek2 mintak aku buat kek untuk sambutan hari raya kat sekolah...
jenuh cari resepi yang paling senang.....
ikut kan hati aku tendang je budak2 ni...
buat menyemak je....
nasib lah anak orang....
kalau anak aku....aku sumbat je bawah katil....kah3....
jahat nya aku.....http://www.smileycodes.info
korang pun tau kan aku sawan kalau lama kat dapur..keh3.....
aduuhhh.....last ot malam ni...
http://www.smileycodes.info

14 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Eita,

bila lagi anak sedara nak bermanja dgn auntie!

Tihara said...

bekeng mak sedare ni..sian kan budak sekolah kena bw kue raya..tk aci..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Selamat menghantar segala tugasan dan boleh tidur dengan lena. Jangan lupa, sebelum tidur singgah ke kedai belikan `ubat batuk` dan bancuhkan dlm minuman kopi supaya tidur lebih lena! Jgn bagi budak2 minum pulak nanti semua terlena ....

Run Away said...

hik....sama lew kurang sihat...;d....amboiii..nak sumbat bawah katil..hik...;d

~SaL IjOu~ said...

kite penah dipaksa kije lebih masa tp x dibayar ot! ampeh!

ORLANDO AHMAD said...

dah kaya nanti blanje gua mekdi

Waqheh said...

6.25 baru gua dapat lawat blog lu...bz kan gua ni...ok gua blah lu beb...dptkan minyak angin cap kapak tumpol

eita said...

mohkembara...
tu lah kata...mak diorang sibuk bila nak benda baru sibuk nak bermanja....

eita said...

tihara..
saya sekali sekala je bekeng..
bab sakit kepala....
mood hilang..

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam....
kopi?...
ermm...eita kalau minum kopi alamak nya sampai subuh lah tak tido yob....
mana nak lena nya...

eita said...

run away....
hahahaha.....sumbat bawah katil selamat sikit..
pada sumbat dalam longkang kan...

eita said...

salijou....
tak baek betol..
tu perah tenaga orang tu..
bako je.!!

eita said...

orlando...
leh je.....bila ?
sekarang ke?
hehehe

eita said...

waqheh...
ye..gua tau...kesian sungguh tuan hamba.....
gua minum terus minyak cap kapak tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...