Sunday, September 18, 2011

BUKAN LUPA TAPI TAK INGAT....


bila belajar ni kita kena bersungguh2...kena buat banyak latihan..
baru cepat dan senang nak faham..
tapi kadang2 tu ada jugak yang sering lupa dan terlepas pandang.....
ada orang cuma sekadar tengok je...
malas nak buat latihan...tapi otak dia tip top...bukan macam otak-otak..
tanyer lah apa2 pun..semua beres bosss.....
ad jugak orang tu yang buat latihan bertimbun2..
kadang tu mengalahkan professor...tapi..
bila di tanyer...hampeh....kadang tu sempat lagi menjawab....
bukan tak ingat tapi terlupa....
ermmm...macam tajuk lagu sapura je....
aku??....
buat latihan....selagi tak boleh..selagi tu buat..http://www.smileycodes.info
sampai aku ingat..
pastu aku tinggal lah...
bila di tanyer semula...aku akan cuba buat...
cuba perah otak...macam perah asam limau atas luka,...
berdarah otak nak ingat semula......http://www.smileycodes.info
tapi tu lah..samar2 je ingatan..hehehehe......
tu lah jadi nya bila dah tua bangka masih sibuk lagi nak belajar kan...
hahahah...
kena banyak bertanyer dan buat semakan kan....
tapi ada lagi yang bodoh sombong....
tanyer pun x nak...buat latihan jauh sekali..
nak tanyer pendapat dia lagi lah susah....
tapi yang heran nya bukannya pandai sangat pun....
berlagak je lebih....
belajar ni kan buat otak kita lagi jadi cergas....
takde lah nyanyuk sebelum usia kan...
hehehehe....
aku pun kadang2 tu kat mana aku simpan duit pun tak ingat....


malam ni kan kuat plok bunyi anjing menyalak kat belakang umah aku...
ermm....nak kata aku bela anjing...takde lah plok...
takan anjing jadian kot...keh3..
zaman sekarang ni mana ada semua tu.....
dalam filem je ada....
tapi seriau lah jugak...
http://www.smileycodes.info
ntah2 anjing tu tengah skodeng aku tak?harharhar....

15 comments:

anamizu said...

anjing tu bnyi sbb die nampak hantu kot :P

eita said...

alamak!!!!....
errr....mybe lah kot...keh3..

Tihara said...

practice make perfect kan..

setuju kata anamizu..anjing dia nmpak antu n setan..eee seram le plok..akk duk sorg2 ni..huuuu

belajar rajen2 taw..masuklah GA tu esok last..ada 5 buter motobike menanti anda..huhu

ORLANDO AHMAD said...

anjing hilang akal

MOH KEMBARA said...

Salam Eita,

Anjing 'dahaga'?

budak kacamata said...

mg nie cam real jer berlkon jd student UPSR..hahaha

Run Away said...

anjing sengal...hik...;d

eita said...

tihara...
rasa lah kot...
sebab nyamasa garib tu bukan main rancak lagi anjing tu duk nyanyi rock
waaaa.....hadiah motor tu...berdarah hidung ni kak....ha3

eita said...

orlando....
hilang akal?....takde akal kot...

eita said...

moh kembara...
air banyak kat belakang umah kak....

eita said...

budak kacamata....
sapa plok kata aku ambik upsr hah?
belajar tak semestinya aku kena ambik upsr lah....
kau tak tahu ke aku sekarang ni tengah ambik pengajian jarak jauh dalam bidang photographer....
apa barang upsr....
tu lah kau selalu pandang aku sebelah mata..lain kali guna 4 mata kau tu...ha3

eita said...

run away....
hahahaha...mungkin lah kot....
tak pun tuan dia yang sengal..lepas anjing merata2 kan...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Belajar tidak semestinya didalam U malah lebih baik guru dialam persekitaran. Kdg2 prof. terkemuka pun bila dah lama berada dlm U pun jadi bengong! Budak2 upsr pun boleh jawab bhwa Malaysia pernah dijajah atau tidak? Cumanya dari kecil2 lagi terkenang, apalah sebenarnya org Melayu nak belajar pandai2 (kononnya pandai le), sampai skrg pun hidup dan pemikiran org melayu mcm tu. Kemana perginya mrk yg menghabiskan wang negara utk jadi bijak pandai? Tak apalah...
Eh! Kdg2 eita tak ingat ke dimana simpan duit? Kalau asyik mengemas saje ketika banjir, mmglah terlupa ye. Tak apa lah nanti saya tolong carikan, jgn risau saya ajak sekali yob mad kita sebagai teman.

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam....
tu lah kata kan...
kadang2 tu orang yang belajar tinggi pun fikiran macam budak tadika.....
tak kata sapa pn...dalam kalangan keluarga eita sendiri...
kadang tu payoh jugak berckap dengan orangmacam ni...
buat habis air liur je.

hahahaha....duit syiling 10 sen yang biasa eita lupa...yang besar mana boleh lupa yob....

Asrul "iLham" Sany said...

Penulis datang melawat, follow dan komen blog kamu

;-)p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...