Sunday, September 4, 2011


bila lama bercuti kan...
nak start balik keje..punyer lah malas.....
x leh nak kata apa lah.....
hari ni still dalam mood malas.....
aku angkat pancing yang di buat dari batang pelepah pokok salak...
taruk umpan.....roti coklat yang expired.....bercampur air liur.....
taruk dalam air...
saja nak test...lama tak mancing....
tak sangka betol lah ....aku dapat ikan...
tapi geli nak pegang....jadi aku menjerit lah ala ala tarzan...
panggil sapa2 yang ada untk buang ikan dari mata kail...heheheheh....
dan malam ni hujan still turun membasah bumi.....
aku rasa macam dah musim tengkujuh dah......
sambil2 tu praktis macamana nak edit gambo.....
baru belajar macamana nak guna photoshop.....
yang heran nya...masa ada cikgu kat depan aku...
cantiiiikkkkk...je aku buat.......
tapi bila cikgu aku takde kat sebelah....
haram jadah dia tak nak jadi.....
naik bengong rasa kepala....
streess aku...
la ni tengah rehat kan minda sambil berlumba motor n makan kepok sira....tapi berlumba dalam pc je.....
huhuhuhu........


6 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Yalah eita, saya nak ngajar esok pun rasa mmg tak ada mood! Tapi x bolehlah tunjuk sgt depan anak2 murid, nanti jatuh pula imej cikgu. Dahlah bukan kategori cikgu2 yg smart dan wibawa. Kena pula esok pelajar2 Ting 5 ada gerak gempur pula tu! Yang paling malas sekali bila kertas Bio dan Maths gerak gempur tu datang bertubi2 byknya! Macamana nak tandakan tu supaya pelajar dapat `verify` kelemahan2 mrk? Nasib2!

sayA tonaH said...

eh jap kak eita~

kak eita masuk kelas ke guna photoshop tu~

nak gak belajar tapi tak tahu nak mintak tolong ajar dr siape~ huhuhu~

Bancik said...

kerja, jangan tak kerja...

eita said...

tajnur.....
waalaikumussalam.....
tu lah susah betol lah nak hilangkan sikap malas ni...
tak smart takpe..janji rock...heheheheh.....
kena cergas.....

eita said...

tonah....
masuk kelas lah ni...tu yang lembab nak mampus tu.....
cikgu merangkap abang eita...bila dia dah balik shah alam...kena buat keje sendiri....tu yang pening tu....
dah ingat2 lupa..walaupun catit dalam buku...

eita said...

bancik....
keje..keje..keje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...