Wednesday, September 7, 2011

HATI YANG BERDARAH......


malam ni lepak dengan teacher....
ye lah esok teacher dah nak gi balik ukraine...puncak alam.....huhuhuh....sedihnyer aku...takde kawan.....sapa lagi lah nak lepak dengan aku kat mydin....kat pantai.....kat pasar.....kat pasar malam...
lagi sedih bila dengar lagu alleycat...andainya aku pergi dulu....
pahtu di sulami plok lagu faberet aku..hati yang disakiti...rossa....
waaaa...berdarah hati aku.....
apa punyer deejay lah...putar lah lagu rock sikit....
dah lah hari hujan..putar lagu sedih.......bertambah berdarah hati aku....
sepanjang hari ni keje aku ada lah menyakat budak2....
dah lama sangat aku ni tak dengar suara budak menangis...
macam2 yang aku buat......
tapi sayangnya takde sorang pun yang menangis....malahan diorang plok ketawa kan aku sebab takde keje lain selain menyakat budak2.....ermmmm.....
ini bermakna aku sorang cikgu yang baik..keh3..
yang dapat kawal budak2 dengan baik kan....hahahaha........

10 comments:

Papa Mifz said...

cikgu yg baik nih..:)

Waqheh said...

baiklah cikgu...kata guru besar kepada ngko yg mmg baik sebaiknya...hahaa

tonaH iS herE said...

baiknye cikgu eita kite ni~

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Patah tumbuh, hilang berganti. Redhailah pemergiannya kerana sebagai manusia, kita mesti kuatkan semangat menghadapi sebarang kenyataan apabila sudah tiba masanya. InsyaAllah mungkin kita akan dapat pengganti yang lebih baik. Ooo suka menyakat bebudak ye? Saya pun mempunyai tabiat macam tu, masa kekecik dulu selalu kena buli dan kena sakat, bila dah jadi cikgu, inilah masanya nak balas balik! Bukan luak pun, kalau kita buli sikit2....

eita said...

papa....
sekali sekala jadi baik.....biasa tak pernah pun baik....hehehehe

eita said...

waqheh...
hahahahaha....baik cikgu besar....kata cikgu kecik...

eita said...

tonah.....
tak lalu makan rasanya bile dapat pujian macam ni....hahahaha.....

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam.....
betol tapi eita hilang kawan yang baik....suka duka sama dengan dia je...walaupun kadang2 tu banyak jugak menyampah kat dia...hahahaha.....biasa lah.....
kalau tak gaduh tak romantik plok kan....
best nyakat budak2 ni.....hilang rasa tensen kan....kah3...sian budak2 tu......tak jadi kudis pun kalau sakat sikit2.....kan..kan....

Tihara said...

mesti cikgu kelakor kan :)

eita said...

kelakor kena ada dalam diri cikgu...kalau tak anak murid semua boring....tak nak belajar....
hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...