Saturday, February 18, 2012

SANTAI HARI MINGGU....

Sambil2 tengok detektif conan...
dari yang kartun sampai pada citer conan yang orang betol...
aku buat kek....
saja..teringat kat budak toyol tu.....
ermm...rindu sangat kat dia...
dia paling suka makan kek...
lanjur nak kuar ..aku nak gi jenguk dia jap...

ni lah rupa kek bodoh aku..
kek yang tamak dengan coklat cip...
hehehehe...
satu tu terus leper...
huhuhuuh....

dah siap untuk ditapau...
kalau tak nak ke penampor..
baik kata sedap..
hehehehe

ni muka terbaru budak toyol tu...
happy tengok aku mari..
sibuk nak tunjuk buku....
dah makin besar dia ni..
sebab apa panggil toyol..
dari kecik lagi suka sangat jahanam kan barang2 aku...
hahahaha....sian dia..
panggilan manja tu...

sambil tu lalu kat pantai...
masih banyak lagi sisa mini tsunami..

santai dalam kampung...
macam biasa r...
cari pokok mati..
tapi tak berapa nak mati lah..

nak pergi dekat takut..
hutan kecil..
takde orang plok tu..
ambik kat tepi jalan je lah..

26 comments:

Acik Erna said...

assalam eita..teringat pulak filem hafalan shalat delisa bila eita sebut tsunami

Ujie said...

baik & rajin amat eita ni..siap buatkan kek tu.
betul2 kaya dgn coklat cip!

*gambar pokok yg last tu cun.

eMMe said...

Pandai wat kek, pandai amik gambar ieta ni, untung dpt kawan maya spt kami eita.. Selamat hari Sabtu....

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kan dah cakap, sibuk macamana pun cikgu ni, sempatlah tengok watak movie Detektif Conan, Shinichi Kudo dan makwe dia Ran Mouri (w/pun Conan dia ckp bukannya ada apa2 pun dgn Ran) dan ayahnya Kogoro Mouri. Saje je glgn cikgu ni buat sibuk2kan masa.
Sebab tulah budak tu hilang gigi dgn cepat sebab makan kek2 manis! Esok bila dah besar, struktur susunan gigi dah tak cantik. Susah nak cakap mslah pemakanan ni tetapi ia mempengaruhi `genetic traits` Nak hurai pjg2 pun, org biokimia je yang faham. Takpelah.
Tsunami yang berlaku dilautan adalah untuk menunjukkan bahawa tanda2 kekuasaan Allah SWT bahawa kerosakan dilakukan oleh tangan2 manusia menghancurkan bumi dgn pelbagai projek dan ujian2 sains nuklear kononnya...

fieda said...

amboi..bodo2 kek tu tp rasanya mesti sedap kan..kek ape tu..?

Tihara said...

bahaya jalan sowang2,,ajak lah cik abam teman.. :)
sikit punya encem budok tu, ko pagil tuyol jek..sedapnye kek..pos sni cket ;)

eita said...

wslm kak...
citer apa tu kak...?

eita said...

sambil2 tengok tv..
mata tengok tv...
tangan kacau kek...
jenis pesen xleh duk saja...

redah hutan tu...

eita said...

kek bodo je tu....
memang beruntung pun...ada jugak kawan buat hibur hati..

eita said...

waalaikumussalam....
hai..yob pun tengok ke...ita memang suke sangat tengok sebab citer penyiasatan....
kek hari ni buat kurang manis je yob....sukatan gula semua dikurang kan jadi 1/4 cawan je....
sebab dah tau nak letak coklat...jadi rasa dia dah seimbang...tak manis tak tawar.......tapi sedap..kihkihkih
tangan2 manusia yang sentiasa menjajah alam..

eita said...

tak tahu nama apa...
cuma buat kek asas...pastu decoration hentam sendiri...
tu pasal jadi kek bodo...tapi budak2 yang makan semua cerdik2...

eita said...

dah biasa jalan sorang2...
cik abam kena tsunami kak....hehehehe...
panggilan manje....

Nadhirah said...

sedap tak keke tu kak?
kalau sedap pos lahh ciket..
nak rase jugak :P

aleen aiden said...

amboi sedapnya makan taim panas2..hu3

dela said...

cutenya muffin!

eita said...

sedap dik oiii....
boleh2 tahun depan erk..hehehe

eita said...

time panas dia rasa sedikit ranggup...
sebab terlebih masak

eita said...

cute ke?...
kalau nak join mekan meh

LadyBird said...

hehe.. ingtkan sapelah budak toyol tu..

rupenye budak comel ni...

:D

IntaNBerliaN said...

kek bodo2 tu la yg sedapnya.. simple but nice..hahhah tetiba pulak.. camne nak wat ek?

QasehnyaRania said...

sedapnya..bak mai cikit...

akak kena tag
jomtengok n join sesame
http://lobaksusue.blogspot.com/2012/02/luna-shoppe-giveaway.html

eita said...

dia suka panggil orang toyol...
kihkihkih

eita said...

senang je kak....
ada resepi kat bawah ni hah..
http://zitaomar.blogspot.com/2011/09/kek-putus-asa.html

eita said...

ambik je..tapi alam maya je lah ye..
nanti akak tengok ye..

9n0L4 said...

nampak sedap je kek tu. ;)

izan mama mia said...

biar buruk rupa..tapi enak rasa..nak juga ..buat laa lg eita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...