Thursday, February 9, 2012

SERIAU.......bukan SERIUS...


Hari ni malas nak ot..
jadi nak santai je...
esok baru keje n ot....
malam ni nak layan buku...
pijam dengan jiran aku tadi...
dalam gelap redah...gi pijam buku....huhuhuhu...
kau orang nak pijam?..
ada bran?

sebenarnya..
tak minat baca buku gini malam2..
bukan takut tapi segan...campur dengan seriau..
hahahahaha....

suasana tak berapa terang..
tapi sempat lagi klik gambo bulan..
ermmm...
cuba korang bayang kan....bayangkan ye...
masa gi pijam buku hantu...
dalam perjalanan klik gambo bulan...
diselubungi awan...
tiba2 tengah klik gambo..
ada orang tepuk bahu kat belakang...
apa perasaan korang.....????







sapa2 yang nak join contest kat bawah tu...
klik je dalam banner tu ye...





23 comments:

Tihara said...

akak malu gak nak baca buku seram ni malam2...seram ahh tgk pic bulan but nice..ceh nk jugok cakap mat saleh..nama author dia..klasik gitu :)

eita said...

hahahaha...sama lah kak...
rasa malu sangat nak baca kan...kan..kan.

Ujie said...

eita dah slmt balik..beranila ckp..hehee..

Uncle Jonni said...

baru start baca sikit... kang dah meremang bulu tengkuk.....

wuuuuuuuuuu wuuuuuuuuuuuu wuwuuuuuuuuu....
kehkehkehkehkeh.

eita said...

hahahahah....memang lah.....kih3

fieda said...

ishh..tak berani baca buku gitu..

eita said...

hahahaha...tak yah usik lah..
tak takut pun...
(sambil peluk bantal)..
huhuhuh

eita said...

ita minat baca buku gini..

Uncle Jonni said...

huhuhuhu... kang tak bley tido plak...
huhuhuhuhu

eita said...

takpe...kalu kau nyanyi je konpem aku tido...
hahahahahha

budak kacamata said...

ngaku jela mg mmg penakut..hukhuk

IntaNBerliaN said...

maunya terkejut.. dan2 jantung berdegup kencang..hihi

LadyBird said...

xnaklah bc buku camni..
menakutkan..
x psl2 nanti die dtg sambil tersengih menunjukkan taring yg berdarah..



eiiiiiii.. tkt3x.

eita said...

hahahaha...kalau penakut aku tak duk sorang2 kat umah....
tu tanda nya aku berani..

a.samad jaafar said...

gambar malam tu agak menyeramkan..dan saya suka yg seram hihihi..

apa kabo dik..lama sy cuti berblog..lama tak jenguk ke sini..

eita said...

mesti sawan ni...

eita said...

kihkihkih...sekali sekala je layan ni..
takleh selalu..nanti imaginasi ke lain plok...

eita said...

hahahaha...seram memang menakutkan....bagi yang penakut....

alhamdulillah sihat...kemana menghilang yob?

shahdiana said...

sangat seriau ke cetanya.....heheh....kalo malam-malam baca rasa cuak jugak kot

eita said...

malam2 baru rasa feel seram dia...hehehehehe

9n0L4 said...

opocot mak kau!! kusss semangat. hee.

eita said...

ecececec....melatah plok...

9n0L4 said...

kehkeh. saje je. main orang tepuk dr blkg camtu, boleh mati terkejut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...