Monday, February 27, 2012

JIWANG KARAT JAP.....




15 comments:

a.samad jaafar said...

Nasib jgk ada yg tinggal..air mata laaa...hihihihi

eita said...

hahahaha...betol doh tu..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kita tidak boleh sembunyikan sesuatu selama2nya. Ada kalanya apa yang kita sembunyikan dalam hati kita selama ni akan terkeluar juga akhirnya. Surah AlAn`aam:67 لِّكُلِّ نَبَإٍ مُّسْتَقَرٌّ ۚ وَسَوْفَ تَعْلَمُونَ Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya sesuatu); dan kamu akan mengetahuinya.

Semua kenangan manis dan pahit hanyalah `byte` dan aksara wujud dipentas dunia. Semuanya telah berlalu dimamah usia! Persoalannya berapa baki `megabyte` dan berapa lamakah `CMOS battery` usia kita yg tinggal untuk mengejar bagi mendapatkan bekalan utk ke akhirat....

Uncle Jonni said...

owh man... tetiba jiwang karat pulak ni eita... hmmm... cuba citer...

huhuhuhu....

cik Kartun said...

lagu nie wat CK teringatkan someone

eMMe said...

Eita, suke lagu2 Ezad, mmg kamu jiwang... hehehe.. heee...

POHPALEH BURGER said...

nasib baik hilang sebelum sampai ke puncak... jika dh dipuncak baru ia hilang?? ;)

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam....
semakin di mamah usia...
semakin sepi hidup ni....
terrrrrjiwang...bukan sengaja...

eita said...

jonni.....
malas nak citer..
dengar je lah lagu tu...
malam ni aku terlebih jiwang...kihkihkih

eita said...

CK...
hahahaha...samalah kita......

eita said...

emme...
lagu ni se je yang ita suka....

eita said...

pohpaler burger..
nasib baik sempat di selamatkan....hehehehe

nyanyisunyi said...

sesekali melayan perasan tak salahkan....hidup kita bukan sentiasa gembira saja...rasa sedih lara tu dah mainan hidup..

eita said...

nyanyisunyi..
betol sangat2...

QasehnyaRania said...

ehem...ehem..ada sesuatu ke?hehe

cer citer>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...