Wednesday, February 1, 2012

KELEBIHAN BERSELAWAT....




  • Ia merupakan salah satu amalan yang paling utama...
  • boleh menghapuskan kesalahan dan dosa...
  • jaminan untuk mendapatkan rahmat Allah dunia dan akhirat serta syafaat Nabi SAW...
  • menjadi benteng sifat munafik dan kafir..
  • selamat dari huru hara hari kiamat...
  • menjadi penyebab hajat, doa dan amalan baik di terima Allah..
  • tiket untuk mudah memasuki syurga dan terlepas daripada penghisaban yang rumit...
  • mengantikan sedekah bagi mereka yang tidak mampu bersedekah...
  • di kasihi oleh Nabi SAW dan dapat turut serta mendampingi baginda di syurga kelak..
  • kehidupan di dunia penuh ketenangan dan bahagia ....manakala di akhirat kelak terlepas daripada segala yang mendukacita kan....


hari ni hari lahir arwah ayah aku....
sepi hidup tanpa dia...

11 comments:

Tihara said...

Memang bagus berselawat..sebelum dan selepas doa kena selawat..patut dalam tv kena tekankan ceramah pasal ni..nak harap tv alhijarah nan satu tu, bukan semua org dpt tgk..

Al-Fatihah utk arwah ayah dan ibu eita..

eita said...

memang pun kak...cari siaran al hijrah...pah sudah2 tak dapat....

budak kacamata said...

alhamdulillah..perkongsian menarik..

IntaNBerliaN said...

selawat ni mmg byk kebaikannya.. bila hayati sampai blh mengalir airmata..

Uncle Jonni said...

Al fatihah... buat kedua ibu bapa eita....

eita said...

kelas fardhu ain hari tu....aku masuk kat sini

eita said...

betol kak....

eita said...

tima kasih

kakyong said...

SUKA entry ni... mana button LIKE nak klik.. :)

Insya Allah, semoga ayah eita aman dan bahagia di sana.. AlFatihah.

~SaL IjOu~ said...

smoga tabah mengharungi hari tanpa ayah di sisi..~

9n0L4 said...

salah satu show al hijrah ;)

farizafairuz.blogspot.com/p/fattabiouni.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...