Tuesday, February 28, 2012

TULIS NAMA ATAS SALJI.....

rehat wat keje ...
saja je..online.... sambil2 tu  tengok blog...
blogwalking....
nampak kat ruang komen....
kak halimah punyer...
macam best je..
ceeeeeeeeepaaaaattt...terjah......


apa yang istemewa nya tu...
sungguh teruja aku nak menjenguk nye...
memang selalu pun aku lepak..
kat blog kak halimah ni..
suke baca kisah dia..
hari2 duk main salji..
hari2 gi nyongket dalam salji.
jeles sangat2.....
hehehhehe....

sekali bile gi terjah...
waaaa.....akak tulis nama kita lah...
terharunyer...thank kak...
walaupun tak dapat gi main salji..
dapat tengok nama atas salji pun dah..
suke bebenor....
malam ni sah2..
tido mimpi main salji lah aku malam ni.......
heheheheh....

25 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Eita,

esok gi celebtare makan Ais Kacang!

eita said...

wslm kak...
hahahah..leh je....

a.samad jaafar said...

kebetulan saya baru menjenguk blog kak halima.. tobat jeles aku nih !!!

~SaL IjOu~ said...

jelez jugak!!~ ;p

Uncle Jonni said...

hmmmmm... seminggulah si eita ni senyum sampai telinga....


kehkehkehkeh

eita said...

yob mad....
hahaha...seius yob memang jeles..
alah yob dengan adik sendiri pun nak jeles ke...rilek lah yob....nanti kita gi makan ais kacang dengan kak halima.....kihkihkih......

meh kita pakat suh kak halima buat nama atas salji...
seronok je main salji kan...

eita said...

salijou....
kihkihkih....
jangan jeles banyak sangat...sikit takpe...

eita said...

uncle jonni...
bukan seminggu..mau berbulan ni....
saja nak bagi korang jeles...huawawwawaw

IntaNBerliaN said...

ni yg jeles ni.. hihii

eita said...

intan berlian...
kihkihkih......
pagi2 dah jeles ni....

Masya said...

jelesnya.. x pernah merasa main salji.. apetah lagi ade org nak tuliskan nama atas salji huhuhuhu....

Ati Masrif said...

snow kat mana tu..?

haruslah kena terjah
blog tu ..nak juga :)

QasehnyaRania said...

jelesnya..untung la sis da org tulis nama bgi kan... :)

mau mimpi berulang kali ni...hehe

Tihara said...

wahh romantik nya nama ada atas salju...cool je :)

9n0L4 said...

untunglaaaa. nak jugak. hee. ;)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Pernah suatu masa berada di Kundasan, Sabah dan Kalimantan. Masa pergi kesana agak lama dan tidak tahan suasana angin sejuk musim tengkujuh! Sampai ke tulang rasanya! Kena angin saja pun dah tak tahan dgn batuk berpanjangan krn sejuk. Macamanalah mrk boleh tahan dgn salji ye? Kalau dah orang tempatan, biarlah `glamour` nama kat pokok petai dan getah je eita....

eita said...

masya...
sama lah kita tak pernah merasa main salji...

eita said...

ati...
terjah jangan tak terjah....
best tu...

eita said...

qasehnya rania...
mau tak ulang nya..bukan senang tu..
nak pergi sah2 tak dapat gi...
nasib ada orang tolong tulis..

eita said...

kak tiha...
ha'ah kak...rindu kat akak......

eita said...

9n0L4..
boleh2...nanti kita gi kat i-city..ada jugak salji tu...

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam.....
mesti best kan...merasa duk kat sabah....suasana mesti indah...
alaaaa yob..sekali sekala nak glamour...hehehehe....
tak caya tanyer yob mad....
kalau kat pokok getah jahanam pokok..rugi....

9n0L4 said...

oh kat i city ade salji eh. huhu. baru tahu. ingatkan ade lampu² je. ;)

eita said...

9n0L4...
ada...dalam bilik...masa gi hari tu takde sapa pun nak masuk..nak masuk sorang takut..kihkihkih

9n0L4 said...

lame doh teringin nak main salji. asek tgk dlm cite je mane boleh jadi. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...