Tuesday, February 7, 2012

OLE2 DARI SPAIN.....

baru ni gi spain....
tapi bukan aku lah....
anak sedara aku...urusan keje...
aku?..bukan setakat tak pernah pergi...
tak tahu pun spain tu kat mana.....
alahai..bengapnya aku ni....walaupun geo A1...tapi
aku tetap hilang ingatan....
sepang je yang aku tau...
kek span lagilah  aku tau...sedap...
lama tak makan......
hahaha...dah sah2 negara tu kat  luar negara kan.......
ermmm...
ingat jugak dia kat aku kan...



beg ni boleh lah wat letak kain mayam...

magnet yang tepek kat peti..
masa orang takde balik...
leh lah tepek..
kalau ada orang balik..
jangan haraplah leh tergantung kat situ....

39 comments:

Ujie said...

cantik magnet tu!

Tihara said...

waw spain..pranubari ke dia ?
jum kita g sana ta :)

eita said...

cantik2..

eita said...

hahaha...bukan pranubari...tapi sanubari....kih3...
taklah dia keje kat drb hicom...

jom kak....bagi 10 minit untuk bersiap...

IntaNBerliaN said...

wah FM tu mmg cantik sangat!!! bestnya...

diana said...

CANTIK LA FM TU..:)

Ungu Violet said...

beznye dpt ole2..:)

Uncle Jonni said...

wah!! bestnya dpt ole2 dari sepanyol.... huhuhuhu

LadyBird said...

salam kenalan.. lady terjah dari blog kak tihara.. :D..

cara awk tulis entry ni mcm awk dr trg.. :D.. dari marang ek? just agak2.. jwb di blog sy tau.. tkt termiss pandang..

eita said...

dapat hadiah memang best...
jom kita ikut kak tiha gi spain...

eita said...

:)

eita said...

memang best..

eita said...

hahahaha...jeles tak?
kih3...

eita said...

welcome.....
dari dungun....je

~SaL IjOu~ said...

tu dia..dpt ole2 dari spain..untung cik Eita kita~ ^^

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Dalam hati kesunyian, tudiya datang juga ole2 dari anak buah! Bukan sedikit, ada 40 org anak buah membesar bersama2 maksu mereka. Nanti2 banyaklah dapat hadiah dan menerima ziarah.
Macam kami ni, bila kesunyian je datanglah bil2 air, api telefon sebagai tanda jangan kata tak ada yang nak ambil tahu....

Waqheh said...

lu tatau ke spain kat mana? koman spana betoi...spain ngn banting tak jauh...hahahaaa

fieda said...

bestnyer eita dpt ole2 dari sana..

Cho Zila said...

okler tu.. kalau dapat ole2 mesti syiok punya... kenapa orang takder jer boleh gantung.. mesti banyak tangan2 yang comel nak amek yerk...

shahdiana said...

best dapat hadiah luar negara..kita dalam negara pun takdo...

eita said...

nak pergi..bajet kurang...
dapat ole2 pun kira bertuah lah tu..

eita said...

waalaikumussalam....
takde lah banyak sangat...peringkat atas je anak sedara
besar2..sama baya dengan mak sedara....
dapat bil pun ok apa..
sekurang2nya ada jugak abang pos datang ziarah kan...
hehehehe

eita said...

laaaa...rasanya aku pernah pergi dulu....
kahkah..

eita said...

dapat ole2 memang best....
asik senyum je kan..

eita said...

hahaha..tau takpe....
kalau hujung bulan ramai anak buah serbu...
jap ada kat bilik air...jap ada bawah katil..
jap lagi bawah meje..
pah diorang balik kutip balik cari....kemas umah...

eita said...

rezeki kak...

eMMe said...

best la dpt FM pun dah sonok giler kentang dah, heeee~

eita said...

mujur tak meroyan kan...hahahaha

eMMe said...

kalo meroyan, masuk tg rambutan..takmoooo~ heeee~

eita said...

hahahahahahah.......jom..jom....

MaiChan97 said...

mama yos!!sape bagi tu??mesti BOIPREN mak yos kan??

eita said...

hahahahaha.....
ada plok boipren mama yeos...
ni kak nor yang bagi lah...

Zie Madini said...

eita....yg tang tote bag tu buat kan zie jelesssssssssssssss. lawa sey. hehe

eita said...

yang mana...yang mana.....

Iqlima Jannah said...

Dapat sambutan hangat nampak. Hehe

eita said...

meme lah....

9n0L4 said...

pehhhhh. geo dapat A1? tabik la. ♥

eita said...

memang minat geo...
best...

QasehnyaRania said...

Untungnya bdan dpt ole-ole dari sbrang laut.
Sama lah su pon dpt geo A1 spm dlu...minat gila ;)
Best kn bljr geo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...