Wednesday, February 29, 2012

HANYA PADA MU....

Pada mu ku bersujud....

dinner malam ni...
hari tu ada tengok yang kak fieda n intan berlian buat..
nampak best sangat..
senang plok tu...
jadi try buat...
menjadik...
piza vege memang macam ni..
berwarna warni...
kihkihkih...

20 comments:

blakepaghe said...

sedapnya...berbunyi lagu isabellah pulak perut pakcik ni..

Ujie said...

betul2 penoh sayuran..

akak pun tgh suka buat piza skrg, baru je bljr..tp tang roti kurang jadi sikit.

eita said...

blackpage...
kalau lagu isabella tu..mesti pedih menghiris tu pakcik..hahahha

eita said...

uji...
ita memang suka sayur...
benda lain kalau letak pun mesti buang...rugi tu...
ita pun tang roti tu kureng sikit menjadi....tapi boleh lah...

IntaNBerliaN said...

tu dia.. buat pizza pulak.. dan2 mengidam nk mkn pizza pulak..hihii

td dah beli tepung piza..hehhe

Uncle Jonni said...

vege? tiada ayam yg empuk? daging yg lazat? sosej yg enak?

owh!!!


huhuhuhuhu...

9n0L4 said...

oh ade tepung piza? jahil betul bab² brg dapur ni. hee.

eita said...

intan berlian...
ada jual ke tepung pizza...?

eita said...

uncle jonni..
takde..hanya sayur2an je....
sian kau....kihkihkih...

eita said...

9n0L4..
sama lah kite..ni baru dengar...

HeNRieTTa JoSe said...

nampak cam sedap jerks...hehehe....

fieda said...

sedap tu...eita wat sendiri ke roti pizza tu...ni yg buat kak fieda terliur ni...mula la projek tambah lemak nak bermula lgi ni..

ghost writer said...

tapi alangkah bagusnya kalau aku sendiri dapat menjamahnya.

tak baik makan sorang2 tau. :)

Mishter Izwän said...

wahh nmpak mcm menarik, nie western food erh

eita said...

henrita jose...
1st time mencuba..boleh lah...walaupun tak macam pizza hut punyer...

eita said...

fieda...
ha'ah kak ..buat sendiri..ikut resepi yang kat intan berlian lah ni...
nasib menjadi walaupun ada sikit keras.....
kena exercise ni....

eita said...

ghost writer...
hahahha....
nanti aku buat yang lain untuk kau ye...

eita said...

mister izwan..
takde lah western sangat..
suka2 je mencuba...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Hanya pada Mu...

Suatu ketika dahulu, saya mmg meminati puisi dan sajak. Apatah lagi juka dapat diterjemahkan dalam bentuk lagu spt Zubir Ali, M.Nasir dll.
Kebanyakan lagu2 balada dan rock pun banyak berunsurkan ketasaufan dan kerohanian. Tetapi setelah diamati, kebanyakan manusia yang cenderung kearah jenis ini hanyalah sekadar ucapan dan nyanyian dimulut saja. Surah AsSyuara:225 أَلَمْ تَرَ أَنَّهُمْ فِي كُلِّ وَادٍ يَهِيمُونَ ﴿٢٢٥﴾ وَأَنَّهُمْ يَقُولُونَ مَا لَا يَفْعَلُونَ Tidakkah engkau melihat bahawa mereka merayau-rayau dengan tidak berketentuan hala dalam tiap-tiap lembah (khayal dan angan-angan kosong)? 226. Dan bahawa mereka memperkatakan apa yang mereka tidak melakukannya?
Wallahualam

eita said...

waalaikumussalam....
tapi yang ni memang menusuk jantung yob.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...