Friday, February 24, 2012

JADI BABY SITTER.....

dari semalam lagi umah aku penuh..
abang aku yang duk tganu tu ada balik...
meriah lah umah....
dengan budak2....
petang plok jadi baby sitter jap....
kakak ipar aku ada sukan kat sekolah paka..
rasanya perlawanan bola jaring...lupa plok nak tanyer...
ni baru nak rehat....
semua dah balik...

layan budak2..
main lawan kemuncup...

ni lah rupanya...
kemuncup sapa yang tercabut..
dia yang kalah...

bila dah kalah..
main lawan ultraman plok...
layan je lah aku..
errr....raksasa tu bukan aku ye....
aku kiut lagi pada raksasa tu..
hahahahahah.....

25 comments:

Tihara said...

hahaha..nakal la eita ni..masa sekolah rendah dlu selalu main kemucup time bertugas kt padang..wat hilang borink :)

eita said...

hahahahha....layan budak2 kak....

Ujie said...

mainan dulu2 ni..lama tak main dah..

menarik la gmbar yg ada raksasa tu, kira kreatif.

eita said...

ha'ah kan..zaman budak2 dulu suka sangat main...

sebenarnya budak tu tengah marah kan kera atas bumbung umah...tu yang berfire bagai....hahhahahha..bukan senang nak dapat gaya macam tu..spontan je tu...saja suka2

cik.blogger said...

ekekekek

Uncle Jonni said...

kehkehkeh... main lwn kemuncup plok dah.... huhuhuhuhu...

aiyooo... siap kuor api resaksa... kakakakakaka

QasehnyaRania said...

menan orang zaman dulu...jimat berbaloi-baloi ;)

Mishter Izwรคn said...

kalau sy cuti sem sy akan jd babysitter!!!interesting . .

sape edit pic tuh? akak ke

Aine Ainun said...

Hihi....

Best layaan budak;)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kalau dinamakan ada hubungan sanak saudara, memang begitulah adatnya. Siapa lagi yang nak diharapkan melainkan mereka orang yang dibawah2 nilah paksu dan maksu dia....
Selagi boleh dilayan, layan jelah eita, sebab manalah tau nanti mereka inilah yang akan membantu kita dihari muka apabila kita sudah tidak berdaya. Nak harapkan orang yang tiada hubungan, mmglah susah kerana jiwa masyarakat sudah hampir lenyap.

Sekamar Rindu said...

salam..

skrg sibuk layan anak buah..lps ni insyaallah..layan anak sendiri pula..

eita said...

cik blogger...
amboi bukan main lagi suka....
tutup mulut tu..

eita said...

ucle jonni...
dah lawan raksasa....mestilah ada api...kalau tak bile nak matinyer...hahahha....

eita said...

qasehnya rania...
memang jimat sangat2 pun...

eita said...

mistet izwan....
memang interesting pun....

sapa lagi lah kalu buat keje yang tak berfaedah ni...
akak lah tu...hahhahahah

eita said...

aini ainun....
memang best pun..

eita said...

tajnur...
waalaikimussalam....
suke budak2 tu lepak kat umah...
bising sikit kat umah ..takde lah sunyi sangat....

eita said...

sekamar rindu..
insya allah....
harap2 ada lah rezeki tu,...

Ayen... said...

hebatnye dia,siap lawan raksaksa tu.......hehe

eita said...

hahaha...layan budak2

a.samad jaafar said...

teringat ke zaman kecil saya dulu..main lawan kemuncup pun cukup meriangkan masa tu..

eita said...

ha'ah kan yob.....

9n0L4 said...

haha. macam mane buat raksase tu?

eita said...

Guna photoshop je...

9n0L4 said...

kite tak pandai pun gune photoshop. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...