Thursday, February 23, 2012

:)

semalam ada beli majalah Apo?....
habis ot...
layan buku jap...
baca citer nora dalam tu...
seram lah plok...
tukar lah baca benda lain..
sekali terbelek dekat ruangan Apo-apo lah...
ruangan bersama surat peminta..
mula2 baca..aku marah2 lah...
sebabnya surat yang panjang..
dalam hati kata..
'sapa lah bodo sangat ni tulis surat panjang...'
sekali tengok nama...
hahahahha...nama aku...
huawawawawa...
macamana lah leh tak perasan....
tersumpah diri sendiri lah plok..

keluaran terbaru ni...

macamana lah aku tak bising punyer lah panjang..
macam nak buat karangan sekolah.....
rasanya tahun lepas aku atar..
tahun ni baru kuar...
nama ni nama glamer kat umah...
suke2..
korang ada?...
hahahah...takde kan...

38 comments:

Aine Ainun said...

Huhu, da bertaun x bacca mjalah ni..;)

Cik Miza said...

wow..majalah ni!
kenangan lama mengusik jiwa :)

budak kacamata said...

waa..artis popular masuk Apo?..hahhaha

Tihara said...

wah rozita che wan masuk majalah APO..kemain lagi, kak tihara pun dia tk pandang dah :)

Ujie said...

fuh..mmg panjang amat! ^___^

surat akak pun penah beberapa kali tersiar kat beberapa mjlh..tapi takle pnjng. mau kena reject..

QasehnyaRania said...

haahaa..tula..kan dh kena batang idung sendiri...sapo nk jawab ..:)

Mishter Izwän said...

hahaha, kan da malu . .

fieda said...

sabor je la ye..hehee

Zie said...

Lama tak baca Apo

dela said...

lama x baca komic...... :(

eita said...

aine ainun...
memang tak pernah miss...
cerpen2 dalam tu best...

eita said...

cik miza...
pernah baca ke?

eita said...

budak kacamata...
yelah..dulu citer aku banyak kuar dalam ujang...
sekarang merasa jugak nama aku kuar dalam apo?...hhahahah

eita said...

tihara,...
hahahaha...masih berpijak di bumi yang nyata lagi kak...

eita said...

ujie..
hahahaha...tu lah kak...
masa tulis dulu tak perasan plok panjang...kihkih....

eita said...

qasehnya rania...
padan dengan muka ita kan....

eita said...

mister izhwan...
jap2 ..aku nak ambik bantal tutup muka jap..hahahah

eita said...

fieda..
heheheheh.....

eita said...

zie..
banyak wat fresh otak...

eita said...

dela...
sebulan hanya baca 2 kali je ni...

IntaNBerliaN said...

hahahhhaha kelakar la ita ni..hihii

tp mmg pnjg betoi pun..heheh

eita said...

hahahha...tu lah kata ...
terkata kat diri sendiri lah plok...

Uncle Jonni said...

panjangggggggg.... memang panjangggggggg.. huhuhuhuhu...

taun lepas? baru berapa bulan...
x lama ah kiranya ... huhuhuhu..

Sekamar Rindu said...

salam..

wah..bukan senang nak masuk majalah2 ni..tahniah..:)

eMMe said...

hahaha..eita, sampai lupe karangan sendiri, apa la... hehehe!
lame tak baca komik Apo, kelako jugok, heoheo..oit! Yeo's Omar yea... sweet name tu...hehehe~

Ati Masrif said...

hubby kita ada sekotak
majalah lama tu..hihi

9n0L4 said...

wujud lagi rupenye majalah ni. huhu.

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Eita, promo jangan tak promo! Tahniah!

eita said...

uncle jonni...
awal tahun lepas aku atar....
lama lah tu...
hahahaha..

eita said...

sekamar rindu...
memang lah...
hehehe....suka sangat2..
sibuk ke sekarang ni lama tak dengar citer..

eita said...

emme...
lama sangat tupasal lah tak ingat...
memang masa baca tu menyampah giler..
bila dah tahu kita yang punyer mata jadi cerah balik..hahahaha

eita said...

ati...
kita satu almari..
nak jual kat paper lama...
sayang lah plok..

eita said...

9n0L4...
ada lagi....

eita said...

moh kembara...
wslm kak...
bukan promo sangat pun..saja kongsi happy..
x best suka sorang2..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! Eita, sebonar eh ekau dah lamo glemor yo! Samo paraih (paras) dongan Ujang. Eden yang sobonar eh, tak ponah liat majalah `APO` walopon eden tau cakep nogori! Tapi yolah, kerano sokongan kat ekau eita tanpo berbolah bagi, eden cubolah tinjau2 majalah `APO` ni. Apo2 tengok jolah .....

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam....
mana ada glamor yob....sama je macam dulu....
1st time nama masuk dalam apo...
kalau dalam ujang tu biasa sangat dah nama tertera...teingin nak masuk nama dalam apo plok...hehehehe..berjaya jugak akirnya...
tima kasih atas sokongan yob...

a.samad jaafar said...

eleh ! Eksen la tuh !! Aku xde..!!!

eita said...

@a.samad jaafar
hahahah...memang eksen pun yob....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...