Saturday, February 11, 2012

SIMPATI......

lokasi : pasar besar dungun

hari ni pedajal adik aku..
hahahahah....
mampus aku kalau adik aku baca....




p/s : klik gambor untuk tumbesaran....

26 comments:

Ujie said...

kih..kih..kih..lawok!!

muka kucing tu mmg mcm sungguh2 merayu..sian je.

Tihara said...

haahahahah..adik eita lelaki yea..kucing tu nak norat kut :)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Hai katakan `mak su` tentu anak yang bongsu dari keluarga? Memang adik kandung ke? Ala kucing2 pasar tu mmg dah ditentukan rezeki dan umur yang panjang. Tahulah dia macamana nak hidup asalkan dibiar bebas.

QasehnyaRania said...

Njoy...hahaha

Natasya Naslin said...

Assalam.. hye gorgeous =)

haha =p cian jek muka kucing tu.. teh tarik pon jadik la.. btw, bnyk nye susu.. bahaya2, kurangkn ckit =p hehe

eita said...

waalaikumussalam....
ita kan bongsu pompuan...
jadi pangkat mak su....tapi anak sedara suka panggil mama je...lagi manja tu...ita on je....
adik lelaki dipanggil ayah su...

eita said...

hahaha...saja klik....comel kan muka merayu...

eita said...

hahaha...ye kot.....

eita said...

enjoy sangat2

eita said...

dah order macam tu....
cian dan kiut,..kihkih

shahdiana said...

yana kalo kucing dah dok dekat cenggitu..adumak...sangat cuak okay...

eita said...

dah nak buat macamna...halau pun dia datang jugak....

MOH KEMBARA said...

Salam Eita,
kecik bebenor tulisan tu, tak buleh nak baca...tapi kucin tu mmg comey!

eita said...

wslm...
klik je gambo tu kak....nati leh lah nampak....
kihkihkih...

Uncle Jonni said...

kehkehkeh.... sian kucing tu... dibuat derk aje... hahahaha

Bancik said...

teh panas tu..saya pun tak tahan tengok....

eita said...

hahahaha......
kucing2 tu xleh layan sangat..
dah bagi bawah meja..dia naik atas meja..

eita said...

tak tahu lah rasa apa....
ita minum air suam...tekak sakit...

IntaNBerliaN said...

eita org dungun ke?

eita said...

ye...

IntaNBerliaN said...

ooo sy setiap thn akn balik trg.. tp kat cendering la..hihii

9n0L4 said...

eh, akak duduk di dungun ke?

eita said...

laaaa.....mesti lalu umah ita dulu kan....
tak tahu plok sekampung kite...
kihkihkih

eita said...

ye saya.....
nape..orang dungun jugak ke?

9n0L4 said...

losong. tapi lame doh duk dungun. huhu. kirenye membesar di dungun la.

Karukord Jagau's said...

kasi la sikit kat kucenk tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...