Saturday, February 25, 2012

SAKIT KEPALA.....

pah balik dari pustaka tadi...
beli barang2 menjahit...
semua bekalan dah terputus...
sambung balik tanda jawapan ..
pada kertas ujian budak2...
sakit lah pala...apa bendalah budak2 ni tulis....
sambil2 tanda jawapan..
aku gi kacau kek coklat...
hahahah...sempat lagi tu tengah wat keje...
ala bukan susah pun....
kacau2 letak lah atas dapur...
jangan hangit sudah...


walaupun aku ni tengah tanda...
jawapan untuk ujian budak2 sekolah..
tapi aku bukan cikgu...
ehehehhehe...
cikgu yang tak macam aku...
kihkihkih....

siap jugak keje aku..

keje siap..
kek pun siap....

ni lah rupanya...
nape hitam?...
nama dah kek coklat memang lah...
hitam beletung...
hahahaha....
meh lah kalau nak rasa...

18 comments:

Nadhirah said...

kak ta nie cikgu keh??
sonok jd cikgu??
parents kte soh kte jd cikgu..

eita said...

tidakkkkkk...
kak ta bukan cikgu....

bagus2 kalau jadi cikgu....belajar rajin2 ye...bukan senang nak dapat belajar tu..

Uncle Jonni said...

wah... sakit2 kepala pun sempat buat kek coklat...
huhuhuhu...

eita said...

uncle jonni...
biasa lah aku......wat hilang sakit kepala cari keje lain jap....

Nadhirah said...

kalau kak ta bukan cikgu,,nape kak ta tande paper ujian tuh???? +.+

QasehnyaRania said...

cayalah kak ...dalm dok sakit2 pala pon leh siap kek sebiji...bak mai sini sikit, bleh?

eita said...

nadhirah...
alahai takan lah tanda kertas ujian terus dapat title cikgu dik oiii....tak layak pun jadi cikgu.....
sebab takde cikgu yang macam kak ta..hehehehe...

eita said...

Qasehnya Rania...
boleh..saja buat lebih ni..meh ambik....

Tihara said...

beletung?? akak kena tulis perkataan baru yg kua dari jari eita ni..byk dah tp dok ingat ge setarang..

sedap nye kek..eita ngaja sekoloh mane? or guru tusyen yer ...best arr :)

eita said...

hahaha...beletung sebab terlalu hitam...
ala tolong kawan je kak.....
tolong mana yang leh tolong je ni....
tak best pun sakit kepala.....

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Dulu pun eita pernah masuk hospital kan kes sakit kepala ni? (Kalau tidak silap le)Tau tu, mmg serius tapi apakan daya kita manusia kenalah banyak bersabar. Siapa pun tak minta perkara ni kerana sudah mmg takdir namun usahakanlah sesuatu supaya tidak menjadi lebih mudharat. Hidup mesti ceria dan bermeditasi supaya tidak memikir perkara2 berat. Ok! Wallahualam

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam...
ha'ah...
sebab tu lah malas nak fikir banyak2...
bila sakit kepala kena rehat ..
cari lah apa2 keje yang boleh rehat kan kepala....
ok..beres je bos...

9n0L4 said...

pehhhhhhhh. tabik ahhh. sempat lagi wat kek tu. sedap nyeee. ;)

IntaNBerliaN said...

adoiiii tayang kek coklat la pulak.. bg resepi kek ni pulak blh??.. nmpk sdap..hihii

ita ni keje apa yer?

eita said...

9n0L4...
boring...tu yang gi kacau kek....kihkihkih

eita said...

intan berlian....leh je....

semua keje ita buat..
sebab ita xleh buat satu keje je...
boring...

9n0L4 said...

saye klu marking paper, sambil blogwalking bulehla. hehe.

man said...

macam sedap je kek 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...