Tuesday, February 14, 2012

KESIBUKKAN KU TERSERLAH...

dalam  2 3 hari ni sibuk bebenor..
ngalah jkk aku ni...
hahahaha......
dalam kelas tadi ustazah cakap....
minggu depan last lah mengajar...
alahai..baru nak serasi dah takde plok..
ustazah aku dapat sambung belajar..
kat uitm arau perlis.....
bidang sains kimia.....
jauh tu...
sapa plok lah yang ganti dia....
pahtu dia cakap..
minggu depan ada ujian...
ujian lisan n ujian bertulis...huhuhuhu....
alamak!!!....
dah tua2 bangka ni ingat takde lah nak kena peras otak..
rupanya kena jugak.....aduhhh!!!.....


walaupun orang marah aku...
aku tetap nak buat jugak...
nak  buat macamana..
ni lah cara aku hilang stress keje....
fesen macam ni glamer sekarang...
sapa nak?...
angkat kaki....hahaha..
rindu sangat2...
kat budak toyol yang suka main anak ptung ni...
ermmmm....dia tinggal anak patung ni je..
untuk aku...
ingat alisha je ada kawan..
acik ita pun ada jugak ni...
hehehehe....
nanti kita main sama2 ye...kihkihkih..
(macamlah budak tu nak main dengan aku..)

30 comments:

Nadhirah said...

hoh!
kak ta pon main barbie..?
bia betoll..
:p

eita said...

hahahahahaha...mana ada lah...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Masa yang diluangkan memanglah sentiasa sibuk cuma kita kena tahu bagaimana memilih diantara kerja2 yang sibuk mengikut keutamaan ( priority ckp org Perak). kalau perlu beli, maka kita belilah brgan tersebut supaya tidak byk membuang masa. Jika tidak sampai kesudahan tak siap2 kerja yang penting. Oh sekarang ni sudah menjadi `trend` ustad dan ustazah belajar medic, bio, kimia, fizik, engineering dsb. Zaman dah berubah...
Isyy kesiannya tengok mak su ni menjahit baju patung Barbie dan cakap sorang2 diri (delirious ckp org Perak). Yalah mak su eita, nanti kita main patung sama2...

QasehnyaRania said...

Ingat zaman skolah main ank patung kertas.siap blh tukaq2 baju lagi...hehehe

MOH KEMBARA said...

Salam Yong, ater akak pun suka jahit-mahit labuci dan manik kat baju...rasa relax. Baju Ken takde?

Uncle Jonni said...

lorrrrrr.... budak laki upernya... main anak patung...
kakakakakaka

~SaL IjOu~ said...

kene perah balik otak la jwbnye cik Eita,hehe~ ;p

Waqheh said...

main barbie xpe jgn main b*b* dah hahaaa...lu 23 hari sebok..gua bebulan ntah bila akan relek skit

Tihara said...

bagi kat alisha dia suka ni ta..lawa la ta, buat lah bisnes baju barbie.. :)

fieda said...

lorr..pandainya eita ni buat baju barbie...wah maira kalau nmpk ni siap la suh mama dia belikan..

Ujie said...

eita buat sendiri baju tu??
pandainya..cantik ada kedut2.

eita said...

waalaikumussalam....
keje yob...nak buat macamana kan....sibuk ke tak ke..kena keje jugak..duk saja2 takde keje laaaaaaagi lah boring nya...
tulah ingat sambung bidang yang berkaitan dengan pelajaran yang tengah mengajar ni....sekali rupanya sains kimia...katanya memang minat giler kat bidang tu
dah minat..nak buat macamana...
tulah...takde kawan nak borak...ada budak tu seronok jugak..dari umur sebulan duk dengan ita...mau tak meroyan dia takde.....

eita said...

hahahah...dulu pernah main jugak...sipan duit belanja sekolah sebab nak beli anak patung kertas ni..
bila mak tahu..semua mak humban...huhuhu

eita said...

wslm...
nak jahit manik guanenya kak....mata pedih....tumpuan pada cahaya lebih..mata rasa kering dan sakit...
tak siap lagi kak..hehehhe

eita said...

biasa r....
semua kakak dia pompuan...
main mainan orang puan lah...
tapi tak di galak kan sangat..

eita said...

ha'ah...
kalau ujian hafazan ..memang kena perah sungguh2 reti ni.....
ujian bertulis leh juga main tembak...hahahah

eita said...

hhahaha...aku bukan main lah...saja belek2 je...
ikut kan sibuk memang takleh rehat...
jadi kena pandai lah curi masa....hehehe

eita said...

mesti alisha jeles tengok ni...ahahaha...
saja suke2....curi masa 15 minit..rehat otak....
reka baju...

eita said...

boleh lah kak...sikit2.....
nanti kalau maira dah beli..ajak acik ita main sekali ye...kihkihkih

eita said...

ye..buat sendiri...
kedut getah je..senang....
fesen ni femes kat gurun sahara ni...hehehe

Masya said...

tu fesyen baru yer.. untuk patung blhlah.. klu kt² ni jgn pakai tau hahahaha.. haru...

IntaNBerliaN said...

wah.. kalu camni, bkn alisha je jeles.. ibu alisha pun jeles ni... cantik pulak baju patung tu..hihiihiii.. meh la main dgn alisha ni auntie eita... :-)

Sekamar Rindu said...

salam..

buatlah apa yg kita rasa baik..

eita said...

ha'ah....fesen baru kat gurun sahara...hahahah...
kalau kita pakai....naya rasanya...

eita said...

kalau umah dekat...sah2 tiap2 petang acik ita lepak main dengan alisha.....

eita said...

wslm...
betol.....
pedulik kan cakap orang kan...

IntaNBerliaN said...

ni yg rugi rumah jauh ni..hiihii

9n0L4 said...

untunglaaa pandai jahit. dari dulu nak blaja jahit, tapi sibuk memanjangggg!

eita said...

alhamdulillah boleh lah.....
mujur mak paksa masuk kelas menjahit..

9n0L4 said...

menyesal tak gi blaja mase mak suh lps spm dulu. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...