Tuesday, February 28, 2012

LAYAN JAP..


malam ahad baru ni..
layan merlin...
smart betol lah mamat ni...
jatuh cinta aku...
hahahahaha....

pastu tengok plok lisa surihani n yusry..
banyak2 gambo..
suke tengok yang ni..
macam ala2 putera wiliam n kate middleton kan..
sapa nak tengok banyak lagi ..
lepak je lah kat 
berkepor gambo kawen diorang...
comel2 belaka...

17 comments:

kakyong said...

belum ade kesemptan nak layan merlin musim baru ni... memang betul2 tak sempat masa..

memang nampak elegan gambar di pelamin tu kan...

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Eita,

Aisyyyy...cam jiwang jer adikku nih? Ada apa2 ker? Meh layan blog akak pulak, istimewa sikit Eita oiii!

9n0L4 said...

tercapai mimpi lisa nak nampak macam puteri. santekkkkkkkkk. ;)

eita said...

kak yong..
memang tak pernah mis pun....
comel sangat kan..

eita said...

moh kembara..
wslm kak...
sekali sekala je jiwang kak...
ita dah gi jenguk tadi...suke sangat..thank kak..saaaaaayang akak...

eita said...

9n0L4...
tulah rezeki orang....
seronok je tengok...

Acik Erna said...

eita..acik jarang tengok cerita ni..

eita said...

eita suke sangat citer ahli sihir ni...best...

Uncle Jonni said...

tengok!! org lain ambik gambo pelamin mesti ada pengantin....
ko ambik gambo... pelamin je ada...
pengantin ilek.....

kehkehkehkeh

eita said...

uncle jonni....
cit!!!..kondem aku...takpe2....
hahahahha....nanti aku sendiri yang duk kat atas pelamin tu...kahkahkahkah.....

IntaNBerliaN said...

yg lisa n yusri tu cantik sungguh yg kan..

eita said...

memang comel pun...

QasehnyaRania said...

lisa macam tuan pu3..stuju dengan sis ;) ni ala2 putera william versi msia kan ;)[

9n0L4 said...

tak pernah pun tengok merlin. best eh?

eita said...

Qasehnya rania...
memang lah..orang dah comel..pakai apa pun tetap comel..

eita said...

9n0L4...
memang best sangat2...

sHaRiNa eLyaNa said...

merlinn...luv u..haha..cute lisa khwn hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...