Thursday, May 27, 2010

MEKANIK KECIL....

Mendengar dari tajuk ni tak semestinya budak kecil ni berkemampuan untuk membaiki motor tapi berkemampuan dalam kerja-kerja menjahanam kan motor aku adalah....
nak marah kan budak-budak takut dia menangis plok...
tapi kalau aku tak marah kan aku plok yang menangis nya...
huhuhuhu.....
tu lah satu-satu nya harta yang paling aku sayang...
tapi aku lagi sayang kan budak-budak ni...
ermmmmm....xleh nak kata apa lah...layan jelah...

yang ni kita kasi buang...tukar baru...ermmmm




patutlah bunyi pom..pom..pom...ekzos besi rupanya...hishh....xleh ni..


minyak pun kena tukar...ermmm...kasi letak minyak tanah...baru meletup sikit..

brek pun kasi buang.....brek pakai kaki baru lah kuar api sikit....




meh try nak setat jap....eh..eh..tak hidup plok...mampus lah aku macam ni...


aduh...penat nya keje2 menjahanam kan motor orang ni....
agak2 dapat duit tak...ermmm....berapa ribu nak mintak ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...