Tuesday, May 18, 2010

pergi lepak kat spital jap...

hari ni aku gi lepak kat spital jap....
lama tak gi wat bodoh kat spital...
hahahaha....bukannya aku jadi bodoh lah...apa lah...
aku gi spital sebab ambik ubat mak aku...
ubat makannya dah habis....
boring sebenarnya gi spital...
bukan boring apa malas nak tunggu...biasa lah spital kerajaan gok...
kalau tido tu boleh mimpi lagi...
sementara tunggu nombor giliran, aku sempat jugak bermain dengan seorang budak pompuan yang cute sangat...rasanya dalam setahun kot...
sebab napok berjalan pun tak berapa stabil lagi...
budak ni habis sumer orang dia pergi bersalam..
memang cute lah..
macam aku je budak ni...
hahahaha...perasan betol lah...
keluar dari spital napok awan mendung je macam nak hujan...
gi beli barang jap pahtu terus balik..
ingat nak singgah beli goreng pisang tapi tak jadi sebab hujan dah turun..
dan aku pun apa lagi merempit lah....
bukan apa baju hujan tak bawak...tapi bukan tak bawak memang tak beli pun baju hujan...hahahha....apa benda yang aku merepek pun aku tak tahu...
hehehhehe......tapi takpe hujan tu rahmat dari ALLAH...
dah berminggu-minggu hari panas terik bila dah hujan ni syukur sangat-sangat....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...