Thursday, May 13, 2010

blurrr....

hari ni penat sangat melayan karenah budak2 yang semakin membesar...
rasa tak terlayan sudah nya....
walau penat macam mana pun hati aku tetap gembira dan suka.....
aku suka kan budak2 yang comel dan nakal ni...kiut sangat2...
biasa lah budak2 kan...
petang lepas asar aku keluar dengan kak long pergi ke pasar malam...
tak beli apap pun sekadar jalan-jalan sambil tu cuci mata sikit....
lepas lenguh doh kaki gi jalan2 aku pun blah....
pahtu lepak jap kat maidin...
gi top4 bab kredit memang kosong dalam tipon....
maklumlah tipon aku banyak sangat....sampai tak sempat nak top4 pun...
duit macam air sungai yang mengalir deras...
pahtu gi kat aneka jap beli orange..
malam ni rasa nak minum air jus orange....
jap lagi baru nak kisar...
sapa nak.....
jeng...jeng....jeng....chewah macam muzik latar citer saspen je...
padahal nak tunjuk je jus orange yang baru je siap di kisar....
macam best tapi masam lah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...