Sunday, May 16, 2010

SELAMAT HARI GURU.....

Selamat hari guru untuk semua insan yang bergelar guru dan bakal-bakal guru....
dan juga kepada semua guru-guru dari SEKOLAH KEBANGSAAN PASIR PANJANG, SEKOLAH KEBANGSAAN TOK JIRING, SEKOLAH KEBANGSAAN PUSAT KUALA IBAI, SEKOLAH MENENGAH MANIR DAN JUGA SEKOLAH MENENGAH TENGKU INTAN ZAHARAH... yang telah banyak berjasa mendidik aku menjadi seorang insan yang berguna walaupun sekali sekala kepala hotak aku ni kurang betul sikit...
hahahahhaha......
banyak betul sekolah aku kan...maklum lah hidup macam orang asli yang sentiasa berpindah randah...
nanti jap....nanti jap....tapi aku bukan orang asli tau...
aku melayu tulen...
hahahhaha...gurau-gurau jer...
ayah aku lah asik je berpindah randah jadi tu yang aku punyer sekolah yang banyak dan cikgu-cikgu yang ramai...
meriah gitu...
tapi kan rasanya semua nama sekolah yang pernah aku sekolah tu semuanya dah bertukar kot.....
tapi takpe nama sekolah bertukar takpe jangan aku yang bertukar sudah lah...
kalau aku yang bertukar?????
hisshhhh.....xde maknanya aku bertukar....tapi....
bertukar jadi tua kot..hehehehhe.....


3 comments:

Hasrul Nizam said...

salam ziarah dan salam perkenalan :)

Cik Yang said...

Salam !!! Itulah anak murid yang baik.. tak lupakan guru pada Hari Guru .. Selamat Hari Guru untuk seluruh guru di Malaysia.

eita said...

tima kasih.....
jasa guru takkan mudah di lupakan macam tu je.......
walaupun sehari-hari kita sering lupa.....pada apa yang berlaku......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...