Sunday, May 2, 2010

aku suka makan.....



hari jumaat kakak aku buat lawatan mengejut kat umah aku.....
tergezut aku tu.....
tup-tup dah on the way nak samapi baru kakak aku coll.....
bukan apa kalau kakak aku tipon awal sikit mesti banyak yang aku rancang nak suruh dia masak apa...
hahahaha....
kakak aku ni suka sangat memasak dan memang pandai sangat memasak pun...
yang apling best mi kari n nasi ayam...
sedap sangat sehingga menjilat kaki....hehehe...tu pun kalau korang makan dengan kaki lah...kalau makan dengan sudu jilat je lah sudu tu...bukan susah pun...
tapi dalam pada buat lawatan mengejut ni sempat lagi aku paksa dia masak mi kari....
sedapnya Allah saja yang tahu...
dan kakak aku plok suruh aku masak spageti...katanya dah lama sangat nak makan tapi tak pandai buat.....ala-ala mengidam gitu...
mengidam???????......akan bertambah lagi ke anak sedara aku...
oh!TIDAKKKKK!!!!!....
cukup lah dengan yang dah sedia ada.....
ramai-ramai sangat anak sedara bikin gua panaaaaaaaassss....jer....
ahahahahha.....jahat kan aku ni...bukan jahat tapi serabut lah ramai-ramai sangat ni...
cukup lah yang dengan sedia da......
jadi aku pun masak spagetti n kakak aku masak mi kari...
rasanya....ummmphhh........kalau bakal mak mertua aku lalu pun memang aku buat derk je lah....
makan lagi sedap dari tengok mak mertua aku..
tu pun kalau aku ada mak mertua lah...
hahahahaha.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...