Thursday, April 26, 2012

JOM LUNCH.......

hari ni banyak urusan kat luar..
jadi aku cuti...
jadi rajin lah sikit hari ni..
masuk dapur...
seminggu tak jupe nasi...
rindu sangat kat nasi...
kebetulan hari tu adik aku ada bawak balik timun yang dia tanam...
asik makan ulam je..jemu..
hari ni masak acar berempah...n telor dadar...
asyyyiiikkkkk....
jom lah makan sekali....




untuk resepi acar berempah..
klik je SINI

42 comments:

Tihara said...

kang akak makan sekali kang baru tau..habih lauk eita tu..berani la ajak..hoho :D

eita said...

@Tihara
banyaklah kak..kalau akak sorang tak habisnyer lauk ita....ni pun bawak makan kat umah jiran ni.....

cotton candy said...

eaduh2..cukup berselera skli..hehe

-SUPERGIRL- said...

wah sedap nyeeee ...

Papa Mifz said...

seminggu x jumpo nasik...wah lamo tuh...

deno said...

deno tumpang sekali boleh?

Nadhirah said...

huh~
tros berbunyik perot!
nak g mkn jugak lah..
;)

Puan Kutu said...

sedapnya acar berempah tu.bg la resepi..:)

fieda said...

seminggu tak jumpe nasi...?
sedap nmpk acar tu..

umialya/k.tini said...

seminggu tak makan nasi, diet ek?

Djangkaru Bumi said...

asik tu ! ehmm jadi lapar perut ini.

eita said...

@cotton candy
hehehhe...memang berselera...

eita said...

@-SUPERGIRL-
memang sedap tapi dah habis lah....

eita said...

@Papa Mifz
ha'ah...
bila keje memang tak hirau langsung pasal nasi..
makan je apa yang ada dalam peti..

eita said...

@deno
boleh...jemput masuk...jangan malu2..layan diri ye..

eita said...

@Nadhirahjom lah makan...
hehehhehe

eita said...

@Puan Kutu
nanti ita bagi ye...

eita said...

@fieda
ye kak...
keje tak terfikir pasal nasi....
hari minggu je baru jupe nasi...
(malas)....
jom makan sekali dengan kak tiha...

eita said...

@umialya/k.tini
tak lah....
memang macam ni..kalau dah keje..memang tak hirau langsung pasal nasi....

eita said...

@Djangkaru Bumi
memang mengasyik kan...

Ujie said...

akak tak pandai masak acar2 ni..

sedap mkn panas2 nih!

eita said...

@Ujie
tu ada resepi..leh lah try masak..

memang sedap pun makan panas2..
ratah macam tu je...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Oh, ini gunapakai resepi tahun lepas punyalah. Tapi bukan acar berempah yang disimpan dari tahun lepas punya ye? Manalah tau nak terlampau jimat punya pasal. semuanya boleh.

eita said...

@tajnur
waalaikumussalam....
hahaha...taun lepas punyer dah basi lah yob.....
berjimat pun kalau dapat sakit nak buat apa yob...

NOOR FATIN said...

la kenapa xmakan nasi? saya xleh la hidup tanpa nasi :P

IntaNBerliaN said...

br lps mkn telur td.. hihii

Uncle Jonni said...

huiyyoooo... sedap tu... huhuhu

9n0L4 said...

nasik sikit. telor dadar kemain besor. huhu.

eita said...

@NOOR FATIN
akak memang jarang makan nasi...
kalau dah rindu sangat baru lah cari nasi...

eita said...

@IntaNBerliaN
samalah kita...

eita said...

@Uncle Jonni
dah terlambat kalau nak join pun
huhuhu

eita said...

@9n0L4
hahahahha....biasa lah ja..lgipun gi makan kat umah jiran....nanti dia makan banyak telor...
tu yang buat 2 biji...

izan mama mia said...

sesekali makan telur cam gitu mmg selera...uii..sedap pulak tgk gambar ni lelama...

Karukord Jagau's said...

waaahh....! sedap2....tapi kita tgh diet la skang ni...kehkehkeh

eita said...

@izan mama mia
dah..dah..
jadi tengok gambo tu...

eita said...

@Karukord Jagau's
diet tu...
xleh tahan dengar orang berdiet ni..leh cayer ke ni?
kihkihkih

9n0L4 said...

hehe. mmg kne wat buat due skali goreng telor dadar, klu satu je, dok cukup kembang.

Azhafizah[フィザ] said...

sedapnya..meleleh air liur dah ni

eita said...

@9n0L4
tau pun...
mana cukup tu sutir...

eita said...

@Azhafizah[フィザ]
kesat....kesat...
nah tisu...

Nazayiena said...

lamanya seminggu x jumpa nasi...

QasehnyaRania said...

singgah petang..
nk try acar berempah tu

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/oreo-cake.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...