Thursday, April 5, 2012

HAIWAN MENGIKUT TARIKH LAHIR...


tadi BW kat blog shida 
jupe lah benda alah ni....
disebabkan aku lahir bulan 6...
jadi haiwan kesayangan aku adalah..
kura2...
(sayang ke?...nak kena lenyek adalah).
saja suke2...
kihkihkih

serba sikit pasal kura2 dalam perahu ni..


kamu semakin hampir dengan kesempurnaan..(awesome)
baik hati (cewah...)..
kebaikan kamu sentiasa di kenang orang sekeliling (ye ke)
kamu suka kan kedamaian..
sekiranya teman2 ada menyakiti hati kamu..
kamu tidak akan cuba menyakitkan hati mereka plok.(alahai! baiknya)
kerana kamu juga tidak suka cakap belakang dan orang sekeliling 
(tapi sesekali suke jugak bergossip..hahahha)..
begitu senang dengan cara kamu melayan mereka (wow...layanan yang mengalahkan VIP....rasa macam nak kena penyepak je ni...)...
kamu sentiasa akan memberi dan memberi..
dan juga terus memberi kasih sayang ..
dan tidak mengharapkan balasan (betol ke?.agak meragukan..hahhaha)..
pemurah juga adalah sikap kamu..(walaupun aku pemurah..
tapi aku bukan ALONG...yang boleh wi pinjaman....hahhahah)...
kamu sentiasa melihat kehidupan sebagai latihan praktikal..


sapa2 yang nak tengok jugak leh lah lepak..
kat blog nad

55 comments:

syafiqakarim said...

nak main juga la benda ni
hahaha

NOOR FATIN said...

alamak, saya pulak kena haiwan anjing. wawawawawa. hahaah

Saya Disini said...

hehe..ada jgak ke cam ni..

Tihara said...

nak p tgk ahh haiwan pe..kucing ade tak ?

Tihara said...

dah p dah tgk td..mmg betoi2 kucing..yehaaaa..satu je tak kena, bab styloo..hmmm :)

cotton candy said...

sy termasuk dlm kura2 juga..hehe

eita said...

@syafiqakarim
main lah..suke2...
hehehe...
seronok jugak

eita said...

@NOOR FATIN
hahahaha...jauh sikit jauh sikit...haram tu.....

eita said...

@Saya Disini
ada..saja suke2...

eita said...

@Tihara
ada rasanya....
banyak kat situ..

eita said...

@Tihara
ohoh..munasabah lah akak suke kucing kan..
ada chemistry tu..hahahhahah....tak stylo ke kak?

eita said...

@cotton candy
sama lah kita...
hehehhe

Cik Rose Cute said...

hahahaha...cik rose ikan...

eita said...

@Cik Rose Cute
waaa..ikan apa?
arawana ke?
mesti banyak ong ni..
hehehhe

Karukord Jagau's said...

alaaa kita kena kat monyet laa....x besnyeeerr....huhuhuuu

Karukord Jagau's said...

tapi bila baca tang Fakta dia tu....mmm mcm byk betul la hehehhee

Tihara said...

tak stylo lansung..kalo dah pake selipar jepun je..tp baru nk belajo pake stoking yg dikenakan dgn lipa jepong,stylo mu dop :)

Ujie said...

Weh..samalah kita..bln jun!

Ujie said...

Ita..rabu ni cuti umum sbb pertabalan agong yg baru..kalo tak silap. Yg pasti ada kaitan dgn agong la. sbb tu takde dlm kalendar.

Nazayiena said...

As salam kenal dan follow sini....

cik.blogger. sengal said...

owah..mcm menarik plak entri tuh...nak pi bc...ihik

9n0L4 said...

hehe. jgn lupe tgk cinte kura². sore zizang. ;)

nadzeera said...

hai :) tq sb share :)

eita said...

@Karukord Jagau's
apasal plok tak best nye..
kiut apa monyet..
tapi tulah suka sangat mencuri..
hehehhehe

eita said...

@Karukord Jagau's
kebetulan terkena kan...

eita said...

@Tihara
stylo alaf baru kak..
memang macam tu...
kihkihkih

eita said...

@Tihara
stylo alaf baru kak..
memang macam tu...
kihkihkih

eita said...

@Ujie
ye ke..
nanti leh r celebrate sekali kan...

eita said...

@Ujie
ooo..untuk agung baru kan...
patutlah cari dalam kalendar takde...

eita said...

@Nazayiena
tima kasih ye
:)

eita said...

@cik.blogger. sengal
saja suke2...

eita said...

@9n0L4
tak sempat nak layan pun...tapi macam best je kan...

eita said...

@nadzeera
sama2...seronok

Telor Power said...

haiwan nie utk bulan berapa eita??

kehkehkeh

HeNRieTTa JoSe said...

kura2 erk? jap nk pergi tgk jugak...hehehe...

SHAHZEE said...

salam ita:)
nk tgk jgk la hehehe

yeay sy kucing hehee mmg comel ah
pas2 semuanye betoi kui3 *perasan sat*

ghost writer said...

tapi yang peliknya kura-kura takde semua tuh. kura-kura cuma berjaya memperdaya sang arnab dalam perlumbaan. haha

Puan Kutu said...

semua bagus ye kura-kura nie..sy tahun tikus..:)

man said...

bulan april plk..hehehe

Nadhirah said...

kte tikus >.<
hehee...
mcm cite fruit basket pulak!

Cik FaRiZaM said...

wahhhhhh....sy harimau bintang. garang....aummmmmmmmmmmmmm


salam singgah n follow sini.

Aine Ainun said...

Hehe, mcm2,,,
sat lg nak terjah miauuuuuu;)

eita said...

@Telor Power
dah terang lagi bersuluh..
mau tanyer lagi ke?..
aiyaaaa......

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
jom pakat gi....

eita said...

@SHAHZEE
hahaha...kucing yang kiut lah ni.....

eita said...

@ghost writer
hahahha....berbaur cemburu tu...
:P

eita said...

@Puan Kutu
perasan bagus...
saja suke2

eita said...

@man
april?..
haiwan apa erk..

eita said...

@Nadhirah
jaga2 ada kucing kiut kat atas tu...
nanti habis lah kena ngap...
hahahaha

eita said...

@Cik FaRiZaM
wow..takutnya dengar....
hahhaha

eita said...

@Aine Ainun
alahai..
manjenye bunyi...
kihkihkih

CTK said...

hehehehe....amboi....baiknyer si kura2 ini...hehehehe

eita said...

CTK...
sudah semestinye...
hahahha

IntaNBerliaN said...

nk g tgk gaklah..hihii

izan mama mia said...

err..nnt nk tgk gak aarr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...