Monday, April 16, 2012

NAMA PELIK TAPI....rasa best....

hari ni bos aku belanja kuih...
sambil2 keje...sambil2 makan...
menghayati tu...


ni kayu keramat..
sambil makan sambil duk fikir...
kata kayu...
tapi aku makan takde plok rasa kayunye..
sedap lagi adalah...
gebu lagi....
pastu duk fikir apa plok yang keramat nyer..
aku makan tak de pun keramat..
rasa kenyang adalah..
ahhahahhaha....

ni lompat tikam...
sama lah duk fikir..
aku makan kan..
takde plok rasa nak melompatnye..
stay je macam tu...
takde plok sibuk2 nak gi tikam orang...
ambik sudu..
ngap masuk dalam mulut..
cantikkkk...
sedap...tapi sedikit manis...

haaaa...
yang ni baru betol kot..
sambil makan lompat tikam..
leh tikam nombor ekor...
lalalalalalala...
(ermm....macam pernah ku lihat no ni..
tapi dimana ye...
aiseyymen..
tertikam nombor motor aku daaaa...)


p/s....gambo tu ihsan dari encik gugel...
aku lupa bawak kamera....huhuhuu....

58 comments:

Tihara said...

kayu keramat tu mcm kuih cakoi lerr..sejibik sejibeng..

lompat tikam tu nampak mabeles..wase nak tikam eita jer, makang sowang2 tok wi pung ke kita suter duter..hik3..beto ko aku kecek nih..

kemain lagi tikam no ekor yerk :p

Ujie said...

Yg atas tu..mcm cakoi je.
Lompt tikam..blm penah mkn.

Haa..lps ni akak tau dah plat no. moto eita!
Kot rayau ganu bulih jupe.

fafa punya said...

hihi..dh taw dh number moto dia! ley kebas neh..haha

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Peduli le apa je nama kueh tu, janji boleh makan, bedal je lah!
Tapi nombor motor tu sepatutnye TAE 6476( kecek klate) barulah TAE nampak terjunam!

Acik Erna said...

eita..apa ada pada nama.janji makan sedap..tak gitu?..

cik.blogger. sengal said...

sodap tu...heheheh....mcmn lah keadaan tganu skrg nih...heheheh lm x gi sana

fieda said...

kue sedap2 belaka ni..

izan mama mia said...

kayu keramat???...hish..seriau nak makan dengar dari namanya..
lompat tikam...hihihhi..nasib baik tak terlompat-lompat yer...

releas tension pas baca entry eita...hhiihihihi..

eita said...

@Tihara
hampir sama...cakoi tu lagi nipis n gebu dari kayu keramat..
kayu keramat isi dia padat....

bukan sutie duter...tapi sutir dua je..
hahahha...
leh doh jadi orang ganu tu...

hahahaha...hobi masa lapang...

eita said...

@Ujie
tak sama...
tak pernah makan ke kak..
rugi tu...

lepas ni nak tukar no lain..
hehehehhe

eita said...

@fafa punya
jangan lah kebas...
tu je yang akak ada...

eita said...

@tajnur
waalaikumussalam....
mikir lah jugak yob...pandai orang tu cari nama..

kalau terjunam..
ita pun ikut sekali lah terjunam..

eita said...

@Acik Erna
betol2...

eita said...

@cik.blogger. sengal
macam biasa lah....

eita said...

@fieda
nak rasa..meh mari ganu...

eita said...

@izan mama mia
mujur tak tercucuk kayu ....
relek..relek..duduk dulu...
ambik nafas....

en3 suke2...

9n0L4 said...

lapor nyeee tgk kayu kamakkkkkkkk. huhu.

IntaNBerliaN said...

oh tidakkkkkkkkk tiba2 nmpk lompat tikam + kayu keramat pulak dah... adoiiii

Uncle Jonni said...

perghhh!! nama mmg maveles... kayu keramat... huhuhu

Kancil 8349 said...

memang pelik

Bun-Bun-Reyn-Pyon~ said...

hi awak,
kita mintak izin datang mlawat awak nii
sambil baca2 stalk2 entry awak , hik :)

aaa , awak sedapnyaa :D belanja kita boleh tak ? hik #takmalubetuii , he

cotton candy said...

sy x suka lompat tikam..huhu

Waqheh said...

kueh yg atas tu sgt sedap. tempat gua 3 singgit..

Nazayiena said...

kak Nurul x pernah mkn lg kuih kayu keramat tu....

Karukord Jagau's said...

hahahah x kesah la kuih nama apa pun....mntk cikit >_<

GreenJade said...

err mmg nervous dengor nama kuih2 nye..kayu keramat tu rase nye camne sis?

ade lg nama pelik2..puteri mandi lah..taik itik lah..seri ayu lah..hehehe..macam2..

Telor Power said...

kayu keramat tu kuih cakoi ker?

Saya Disini said...

sedpnye

Aine Ainun said...

Wah eita, ble buat ngidam kayu tu..x penah jumpa pun...

Sportingnya bos..;)hehe

Azhafizah[フィザ] said...

tak pernah dengar lak kayu keramat tu..macam cakoi je rupanya..lompat tikam tu memang sedap kan..pulut santan and gula merah memang kombinasi yang sedap.

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe...akk nie...dah lamer rietta xmam lompat tikam...kyu keramat xpernah lagi le rasa...

Masya said...

kayu keramattt tuuu dia.. memang tak pernah dengar.. jauh sekali nak mkn.. kalau cok koi pernahlah jugakk mkn..

eita said...

@9n0L4
nak ke ja.....
meh akak belanja
kihkihkih....
soh gi cari ni...

eita said...

@IntaNBerliaN
hahahha..lupa mama yang mengidam ni...
habis lah....

eita said...

@Uncle Jonni
orang ganu memang hebat...kayu pun leh makan....

kau tak pernah makan ke?

eita said...

@Kancil 8349
pelik ke?...
kalau kat ganu biasa je...
kayu keramat cicah kuah kari...

eita said...

@Bun-Bun-Reyn-Pyon~
sila..sila..

boleh je..meh ganu ...nanti saya belanja...

eita said...

@cotton candy
aikkk!!!...nape plok tak suka nyer...

eita said...

@Waqheh
murah r...
kat tempat aku singgit dapat 2 je...

eita said...

@Nazayiena
kena try tu..

eita said...

@Karukord Jagau's
sudah habis...huhuhuhu....
terlambat 5 saat je...

eita said...

@GreenJade
hampir sama rasa dengan kuih cakoi..
cuma yang ni isi dia padat sikit...

taik itik tak pernah rasa pun lagi...

eita said...

@Telor Power
lain sikit...
cakoi gebu....
kayu keramat padat...

eita said...

@Saya Disini
jom makan

eita said...

@Aine Ainun
meh ganu..
kalau nak try....

bos kena sporting lah...nanti pekeje lari..
hahhahah...

eita said...

@Azhafizah[フィザ]
rupa je sama..rasa iras2 je....

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
hahahha...saja je nak suh rietta terliur...
(jahat kan)

eita said...

@Masya
hampir sama je rasa n rupa dia...

Nadhirah said...

dah lme tak mkn lompat tikam..
sampai dah lupe lahh rasenye...
=.="

Puan Kutu said...

kayu keramat 1st time dengar.klu kuih cakoi mmg tau..lompat tikam tu kuihnya jarang dpt jumpak kt sini

9n0L4 said...

nokkkkkkkkk. lame dok balik dungun. penuh aktiviti skoloh bln 4 ni.

cotton candy said...

ntah le...x taw p sy mmg x suka..huhu

NOOR FATIN said...

kuih kayu keramat org ganu panggil. kat kedah panggil kuih cakoi. padahal benda yg sama je. kekekeke

eita said...

@Nadhirahowoh lah..sampai lupa rasa..teruk jugak ni..

eita said...

9n0L4....
oooo...
bagus gok ja ada aktiviti kat sekolah..
selamat kayu kamak..
hahahahha

eita said...

cotton candy...
alahan kot....

eita said...

noor fatin...
cakoi lagi gebu dari kayu kamak

9n0L4 said...

haha. jahat nguh statement. nok gokkkk. dok kire. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...