Saturday, April 14, 2012

HILANG atau MENGHILANG..



Kemana dia menghilang??


http://www.smileycodes.info

39 comments:

Acik Erna said...

sape yang hilang eita.

eita said...

@Acik Erna
Seseorang....
dah lama sangat dia menghilang dari sini..

Umie Artoqiemie said...

Sape ye seseorang tu hihiks.

Aine Ainun said...

siapakah yg hilang...??=0

Puan Kutu said...

siapa yg hilang?

*blur..:)

Ujie said...

Ni mesti seseorang yg special di hati eita kan?
Sampai buat entri tu..^__^

*kwn kat alam siber, kdg2 hilang begitu je. kita rasa dh mesra..bila hilang mmg terasa.

Uncle Jonni said...

wah!! berat nih... eita sila lapor ketua kampung... huhuhuhu

a.samad jaafar said...

kat kampung saya ada bomoh handal..JOM!

Khairunnisa' said...

Hilang for a reason. Sebab ada yang lebih elok sedang menanti :]

Nisa'

Karukord Jagau's said...

dia bukan menghilang...dia main nyuruk2 tu ^_^

Telor Power said...

lapor polis...cepat lapor pada polis

~SaL IjOu~ said...

patah tumbuh hilang berganti.tiber* ;p

cik Eita kene seru sket org tu..pasti dia kembali nnt~ ^^

Tihara said...

yang nama tajul tu ke ?

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ha`ah ye! Sapa pulak yang menghilang ni? Kalau setakat Yob Samad, usohle riso paling jauh menghilang pun kalo tak ke kuale kat Sabak Bernam atau Hutan Belum! Itupun nak cari ilham...
Usoh didengar bede`ah (kelentung) Yob Mad kite cari bomoh. Kuale Kaghei itu stakat manele handeinye bomoh pun!
Ataupun hutan belakang rumah eita dah terang kena tolah jengkaut dan ditebas! Kalau hilang waris2 tu, adalah sekitar nyorok2 tu. Jangan risau!

9n0L4 said...

header hilang eh. ke selame ni tadok header?

Tihara said...

dulu ada header dia jaa, tp lepas dia buh gamabar burung2 comel tu terus takde dah..tetiba je tlg jawab ha3... :D

eita said...

@Umie Artoqiemie
adalah.....hihihi

eita said...

@Aine Ainun
ntah...
:)

eita said...

@Puan Kutu
mungkin kutu atas kepala yang dah hilang..
hehehhe

eita said...

@Ujie
ermmmm...no komen..
rasa macam jawapan artis je kan...
hahhaha

eita said...

@Uncle Jonni
ketua kampung aku tak ambik kes2 kecil macam ni..
buang masa....

eita said...

@a.samad jaafar
hai yob...
sejak bila plok pandai main bomoh ni...
musykil rasa di hati ni..

eita said...

@Khairunnisa'
mungkin...sapa yang tahu kan...

eita said...

@Karukord Jagau's
main nyuruk2 lah..nanti kena sorok di hantu baru tau..
hahahha...

eita said...

@Telor Power
balai polis dah tutup...

eita said...

@~SaL IjOu~
ermmm.....takan berganti....

bab2 seru ni serah pada yob mad...dia ada bomoh yang handal..hahah

eita said...

@Tihara
tajul?...
sapa tajul tu....
along bukit beruntung ke?
hahaha

eita said...

@tajnur
waalaikumussalam....
ermmmm....ada lah orang tu..
jauh benor yob mad cari ilham..
patut lah selalu takde...
bertapa jauh ke hutan rupanya...
ntah2 kan yob mad sendiri yang jadi bomoh tu..
dah jauh sangat bertapa...

eita said...

@9n0L4
memang takde header pun....
huhuuhu...tak reti buat..

eita said...

@Tihara
bagus betol PA datuk ni...
hhahahaha...
bulan ni ada bonus ye..
hehehehe

cik.blogger. sengal said...

Cak!

cik.blogger. sengal said...

Cak!

eita said...

@cik.blogger. sengal
alahai...dia main cak2 plok....

HeNRieTTa JoSe said...

sape yang hilang akak?

Saya Disini said...

sapa yg hilang?dh jumpa ke

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
adalah....orang tu

eita said...

@Saya Disini
dah jupe dah......

izan mama mia said...

^_________^..hilang???

eita said...

@izan mama mia
????...nape..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...