Friday, April 6, 2012

JADUAL PADAT...



hari ni sibuk sikit..
bab kat umah aku ada orang balik...
termasuk lah budak botak ni....
dah makin besar....tak berani nak rapat..takut terluka lagi...
nak jadi citer...
dalam duk sembang2...gosip2...lepak2...atas lambur...
bos lama aku datang...
datang offer keje semula dengan dia...
nak ..tak nak...nak ...tak nak...
aiyooo..susah maa mau fikir...
bos aku cakap..susah nak cari orang cekap macam aku..
hahahhaha...dah kene puji terasa macam di awang-awangan je kan..
kihkihkihkih...
aku kata boleh lah..
tapi kena ikut jadual keje aku lah..
bos aku kata ok..takde masalah....
jadi....aku kata ..nak setat keje..
kul 7.30pg-3.40 ptg...
(paling tak suke datang keje matahri dah tercacak atas kepala tapi masih tak bergerak lagi)
sebab nyer kul 4 aku ada kelas...
pahtu....
jumaat sabtu aku nak buat keje aku....
kalau dah asik keje orang..keje aku macamana plok kan....
jadi aku hanya keje ahad-khamis....
alhamdulillah...bos aku kata ok...
jadi....huuuhuhuhuhuh....
takleh nak bersenang lenang lah pah subuh...
keje apa?....
jahit cadar pengantin...
untuk bukan pengantin pun aku tetap jahit jugak lah.....
so...ada sapa2 nak suh aku jahanam kan cadar dia...
meh lah tempah...
hahahahhahha.......





23 comments:

Tihara said...

eita bukak boutique larr..eita mmg berbakat..eita study lg ke gi kelas tuu..ke kelas ngaji hari tu..makin bizi mung pahni..tadop daa laa kawan penglipur lara akak ..huuuu

cik.blogger. sengal said...

hohohh..bz...bz

eita said...

@Tihara
bukak butik?...
tak percaya kat diri sendiri kak..
kelas ngaji lah kak..
sayang nak skip macam tu je....
dah hampir separuh dah....
tu lah kak..biasa pagi2 memang jenguk akak dulu...
pah ni..malam pun kena keje..
huhuuuh

eita said...

@cik.blogger. sengal
yea...
membusy kan diri..

Ujie said...

wah..dasat la ita ni!
buat secara online la..buat beberapa, then jual. sape nak tempah pun ok. buat blogshop. rugi tau ada bakat biar je..

*jadual akak pun padat mulai esok. ke perlis, balik selangor, then ke johor pulak. then balik selangor balik.

Uncle Jonni said...

huhuhu... best tu keje ikut waktu sendiri kan...

hmmm... tambah2 bizi le ko pas ni... huhu

eita said...

@Ujie
dasat?..dah hampir terbabas kak...

susah takde kelengkapan..
tolong bos...sebab memang dia tak suka ambik pekerja baru..
still nak yang lama...dah hampir 6 tahun rasa nyer ita dah tak keje dengan dia..
ingat dia lupa..sekali tak ..
rindu lagi adalah..hahahha

tapi insya allah lah kalau ada rezeki lebih..leh lah buat..

akak lagi dasat tu...
jauh perjalanan tu..
moga akak selamat dalam perjalanan..

eita said...

@Uncle Jonni
dah aku pun ada keje sendiri jugak...
jadi kena pandai susun masa r..
takleh main hentam je...

walaupun bizi aku tetap dengan rutin harian aku..
iaitu...gi kacau kau..
hahahhahaha

CTK said...

amboi...sempat lg promot...hehehe...
untung la jd kesayangan bos...hehehe

Karukord Jagau's said...

hahahah tulun modified cadar saya boleh....nk letak gambo bunga2 hehehe

man said...

harga berapa 2

Cik Rose Cute said...

PANDAINYA...BOLEHLAH TEMPAH NANTI...

Ros said...

Assalamualaikum eita,

Wah...eita hebatnya....kalau tak... tak kan bos lama nak mai cari kan, siap boleh ikut jadual lagi tu....hebat2.....he.he.he...

NOOR FATIN said...

bagus la tu. hee ada pendapatan sampingan, ada bakat, kemahiran!! hehehe manfaatnya k :)

eita said...

@CTK
itu sudah semestinya...
hahahha...

sikit je untung tu...

eita said...

@Karukord Jagau's
boleh2....
bunga2?...
waa..jiwang jugak ni..
kihkihkih

eita said...

@man
tak tanyer lah plok...
nanti saya update...

eita said...

@Cik Rose Cute
insya allah....boleh2...

eita said...

@Ros
waalaikumussalam....
alah kak..mana ada hebatnye....ada kemahiran sikit2...kalau ambik budak baru susah nak ajar plok...kualiti nanti lari...

kalau tak ikut jadual ita..
nanti keje ita plok yang tergendala....
susah lah....

eita said...

@NOOR FATIN
betol2...

9n0L4 said...

jahit kain songket tak? nk tempahhhhhh.

a.samad jaafar said...

Rajinnya..sempat jgk update blog tuh.. Hihihi.. Hebat!

izan mama mia said...

hikhikhik...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...