Tuesday, April 24, 2012

PENAWAR RINDU.....

Jap2 wat 2 3 keje ni..
aku langsng takde masa.....
tambahan plok sekarang ni batuk...
nak makan ubat batuk..
takut terlentuk plok....sudah nye makan coklat woods je..
nak tahan batuk...
jumaat sabtu plok budak botak ni balik plok..
layan dia plok..
nak buat derk kat dia...
rasa geram plok...
jap je masa berlalu...
tengok2 budak botak ni dah pandai meniarap dah...
cuma rambut je tak tumbuh2....
aku suka pedajal budak botak ni..
bile dia dah setat menangis...aku pun blah...hahahahha.....

'aiikkkk!!!!...
nak ambik gambo kite ke?'

'aduhhh!!!...
rasa macam nak kentut lah'...

'alahai...tersekat dalam pampers lah plok....
tak lepas r..kite nak kentut..'

'aaahhhhh...lepas pun..
nikmatnye....'


dinner malam ni...
buah malberi...
banyak lagi atas pokok...
malas nak ambik..
sebab dah nak garib...
capai je yang kat atas lambur....
sedap...

44 comments:

Acik Erna said...

buah apa tu ieta

eita said...

@Acik Erna
buah malberi kak...

cik.blogger. sengal said...

hahaha...memcm

Nadhirah said...

malberi...?
buah ape tuh...?
erkk.. sdp..
huhuu...
tak prnah rase,,
igt buah beri nie ade kat tempat sejukk jehh..
hihiii /(-.-)\

LYAfrina said...

comelnyer baby... geram tgk..

buah aper tu..nk kata anggur bkn kan??

ainnoraini said...

Geram jer tengok baby tuu...sebb yg ada skrg ni semuanya dah beso2kann..

NOOR FATIN said...

alololo comelnya dia. hak3!

malberi? 1st time tgk. huu

eita said...

@cik.blogger. sengal
saja hilang bosan

eita said...

@Nadhirah
buah lah....
macam blueberi jugak ni....
yang ni korea punyer...

eita said...

@LYAfrina
buah malberi.....
nggur..lain terus...

eita said...

@ainnoraini
ha'ah..seronok main yang kecik2 macam ni.....

eita said...

@NOOR FATIN
kiut kan...
tak pernah tengok ke?..
meh umah akak....kalau nakmakan banyak...
sekarang ni tengah berbuah..

Tihara said...

ololo tomelnya..chinese looked baby nih...elele geramnyer...meh dukung nak..cheyh wat supe anak seniri plak..sian ngidam nk dpt baby tapi tak dapat2..

dapnye buah beri..kalo tengok buah ni terus terbayang nak bua pavlova tp tak taw..tgk gambo supe sedak jer.aduila..nidam plak..kui3 :D

bye2 baby..jumpa di alin entry..yer mokcik eita :)

Karukord Jagau's said...

buah tu sedap ke...?
mcm masam je...hehehe

tonaH iS herE said...

wah ade pokok malberi ke kat umah kak eita

bes nye

ala tomeynye budk botk tuh

teringin pulak nk jdik budk kecik balik ngehngeh~

Uncle Jonni said...

hakhakhak... apada ... bila nangis blsh... siyut je... huhu...

wah.. malberi... x prenah rasa lg dong... huhu

fieda said...

tomey baby...buah tu mcm masam jer..sedap ker..?

juanz said...

itu anak ke anak buah?

Saya Disini said...

comeinye...

buah tu sapa xpernah mkn..jumpa pon xpernah lgi

Karukord Jagau's said...

Singgah lagi bersama sechawan kopi KAPUCHINO (^_____^)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Nasib baik pipi budak ni tak merah! Kalau tak dah tentu `maksu` dia punya ankara bukan nyamuk, semut dsbnya! Bila budak menangis eita, tandanya byk diantaranya dia nak kita ambil (pangku) dan main2 dgn dia. Buah malberi ni biasanya bagus utk buah pinggang dan melawas sistem perkumuhan.

Ujie said...

hahaa...sian baby tu ita 'kenakan' kat blog ni..

malberi tu akak tak penah rasa.

Puan Kutu said...

budak botak kentut secara comel.hehe

sedapnya buah apa tu kata aiman..:)

eita said...

@Tihara
budak botak ni sapu je sapa yang dukung dia...suke sangat kalau orang dukung tu..
insya allah kak ..nanti ada lah rezeki akak...
nak dapat yang baik memang lambat sikit kak...

memang sedap pun..tambah2 panas ni..buah dia manis kak...

bye2 acik tiha..
hehehhee

eita said...

@Karukord Jagau's
sedap sangat...
mana ada masam lah..
kalau hari panas memang dia manis..
kecuali kalau hujan...buah dia rasa lemau sikit..tawar..

eita said...

@tonaH iS herE
ada...nak datang lah..
tengah berbuah ni...

alamak!!..kalau jadi baby balik tak larat nak dukung ni dik oii...
ehhehe

eita said...

@Uncle Jonni
aku kacau dia sebab aku mengantuk wat keje..
hahahahha...

asal tak rasa mesti kau cakap indon ..nape erk..?
mesti makwe kau orang indon ..kan..kan..
hahahha

eita said...

@fieda
tak masam lah kak..
manis...

eita said...

@Saya Disini
sedap rugi tak makan...

eita said...

@Karukord Jagau's
owoh..minum tak ajak kita...

eita said...

@tajnur
waalaikumussalam....
hehehehe....ita cuma usik dia je..takde lah sapa nak cubit2....
cuma gigit je sikit...sebab gebu sangat...budak ni nak tido...
tu yang nak setat nak meraung tu...

memang banyak kebaikan buah malberi ni....
daun dia boleh buat teh...tapi hanya 7 helai dari atas sahaja...

eita said...

@Ujie
hahahhaha.....
saja gurau2 kak...

rugi akak tak rasa..

eita said...

@Puan Kutu
kihkihkih...

buah malberi ye aiman..
sedap...manis kalau ambik masa hitam..
masam2 manis kalau ambil masa separa masak..

9n0L4 said...

nok gokkkkkkk buoh tu!

eita said...

9n0L4..
singgah lah kat umah

izan mama mia said...

hai eita..anak sapo tu...ish tak baik tau usik dio..cian dio..err buah tu sedap kew??

IntaNBerliaN said...

buah malberi tu buah apa pulak.. blueberry ke?..

Camy Alya said...

ala comeinye budak botak tu ^^

eita said...

@izan mama mia
anak adik....hehehe..suke usik budak2....
memang sedap..

eita said...

@IntaNBerliaN
sama je kot...
tapi yang kat umah ita ni malberi korea....
hari tu ada tengok dalam agrotek..

eita said...

@Camy Alya
rasa nak makan je kan budak ni..

9n0L4 said...

umoh mane? kabo ah alamat. huhu.

Nazayiena said...

Baru tgk buah malberi,mesti maniskan...

izan mama mia said...

saya pun dh makan buah tuu..mmg sedap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...