Wednesday, April 25, 2012

WORDLESS WEDNESDAY....

bersyukur lah dengan apa yang kita miliki....

21 comments:

Tihara said...

berbantalkan ape tu..anjing ye..kesian..kaki dia mcm kena gangren..simpati..syukur kita bertuah dah sebenarnya..Alhamdulillah atas nikmat Allah

9n0L4 said...

kat mane ni?

izan mama mia said...

kasihannyer mereka..kurus keding jew...berbantalkan haiwan apa tu...tak nampak kepala...

fieda said...

tak terkata ape tgk gambo ni..mmg kesian..

IntaNBerliaN said...

binatang apa dkt bwh dorg tu yer..

Ujie said...

jgn merungut kesulitan diri..
bantu mereka yg memerlukan..
taat perintah Allah...
itu sbg tanda kita bersyukur.

Mishter Izwän said...

kesian nya mereka

ainnoraini said...

Laaa...kesiannya..
Mcm penat sangat jer budak 2 org tu kannn..

eita said...

@Tihara
rasanya anjing jugak tu...
tu lah nampak memang keletihan sangat2....

eita said...

@9n0L4
rasanya india..tak pun bangladesh,...
tak pun cari sendiri lah..hehehhe

eita said...

@izan mama mia
rasanya anjing....
tu lah takde tilam empuk leh jugak tido...lena lagi

eita said...

@fieda
ha'ah kan kak...
sian...

eita said...

@IntaNBerliaN
rasanya anjing..
nak kata kambing tak munasabah plok

eita said...

@Ujie
betol..

eita said...

@Mishter Izwän
patut bersyukur dengan apa yang kita ada...
orang kat luar sana lagi teruk dari kita...

eita said...

@ainnoraini
ntah2 budak ni keje buruh ..tu yang letih sangat2..

Puan Kutu said...

syukur Alhamdulillah..:)

masalahnya org kita ramai yg tak bersyukur.dh kaya nak lagi kaya..:)

eita said...

@Puan Kutu
tau takpe..

9n0L4 said...

hoho. jahat doh jwpn. sampai hati. huhu.

Karukord Jagau's said...

syukur alhamdulillah dgn apa yg kita mampu milik.

Nazayiena said...

Syukur alhamdulillah.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...