Monday, April 9, 2012

EN3 MENGANTUK....

ntah nape lah hari ni ngantuk sangat...
kalu dulu keje kat malas enterprise...
anytime anywhere leh rehat..
la ni jangan harap lah leh rehat....
tambah ngantuk bile bos aku bukak radio klasik..
pagi2 bole plok...
aloh la...
bertambah kuyu mata aku...


dari jendela masa...
menyuluh betol2 atas muka aku..
vitamin D ni...

buat kedut lipat..
huaargghhh...ngantuk.
dah lah pakai mesin kayuh kaki..

aku paling suka jahit yang ni..
laju sikit...

tadaaaa....
bantal kupu2..
tapi yang heran nyer..
takde plok kupu2 terbang sini..
ke mata aku yang rabun..

hampir siap...
tapi masa dah cukup..
aku pun blah gi kelas...
esok plok aku sambung...
yang aku tengah jahit ni ..
semua sudah di tempah...

42 comments:

cik.blogger. sengal said...

wah cayalah...pandai menjahit...hehheh

a.samad jaafar said...

comel bantal kupu2 tu..nanti mimpi terbang2 ..hihihi..

IntaNBerliaN said...

cantik.. pandai eita jahit kan..

Kancil 8349 said...

comelnya bantal...

Cik Rose Cute said...

comel bantal tue...mesin jahit tue canggih betul hihihi

ieda said...

waaaaaa bagusnya dikk
cantik2 lahk tuuu
kretif nie ;)

Tihara said...

wahh eita...cantik sangat, berbakat besar la mung ni.. :)

Karukord Jagau's said...

nk pinjam bantal tu (^_____________^)

Uncle Jonni said...

gambar jendela tu cantik... huhu..

wah!! cantik ah... pandai tu menjahit..
huhuhuhu

juanz said...

wah! bestnya..... tolong jahitkan seluar sy yg koyak boleh? ;p

juanz said...

join my blog..... http://atapnipah-hamba.blogspot.com/

Puan Kutu said...

sy hari ni sambil keja sambil BW utk hilangkan mengantuk.hehe

Norzie hany said...

Cantiknya bantal kupu2 tu.

cotton candy said...

wah..bestnyer pandai menjahit...huhu

HeNRieTTa JoSe said...

suka la picta jendela tu...pndai akk capture moment....

ps...pndainye akk jahit....rietta xreti guna mesin jahit...jahit tangan tahu lew...

HeNRieTTa JoSe said...

suka la picta jendela tu...pndai akk capture moment....

ps...pndainye akk jahit....rietta xreti guna mesin jahit...jahit tangan tahu lew...

Azhafizah[フィザ] said...

pandainya jahit..boleh pm fiza untuk harga tak?amek order ke ni?

fieda said...

amboi..dalam gok ngantuk2 pandai gok dia menjahit ye..cantik plk tu..

eita said...

@cik.blogger. sengal
orang seni semua pandai..
hehehehhe...
terperasan plok..

eita said...

@a.samad jaafar
mimpi terbang2..?
seronoknyer macam pari2 lah plok...
kihkihkih

eita said...

@IntaNBerliaN
salah satu cabang seni ni...

eita said...

@Kancil 8349
nak ke?

eita said...

@Cik Rose Cute
tu mesin sulam...
tapi disebabkan tak menyulam jadi letak kaki jadi mesin zig zag...

eita said...

@ieda
keje kat kedai orang kena pandai lah...tak leh wat ada yang kena tendang kan...
huhuhuuh

eita said...

@Tihara
akak nak belajar ke?
meh lah...
senang je kak..

eita said...

@Karukord Jagau's
ambik lah..
waaa..mesti ada perancangan nak kawen ni..
hahahhahah..
(gurau2 je)

eita said...

@Uncle Jonni
aku bosan tu yang klik gambo....

eita said...

@juanz
boleh....
boleh blah...
hahahhahha.....
mahal kalau nak upah...

eita said...

@Puan Kutu
akak takpe lah ngantuk leh jugak BW..
saya nak bw apanyer...

eita said...

@Norzie hany
next en3 lagi cantik..

eita said...

@cotton candy
best ke?..
bosan lah..ngantuk..

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
kebetulan matahari memancar..
jadi klik lah...

kalau menjahit jangan hlur tangan....
hulur kain...baru lah tak jahit tangan...huhuh

eita said...

@Azhafizah[フィザ]
kalau tak silap haga dia $300...
untuk pembelian perseorangan...
kalau borong haga mungkin murah sikit...

saya tak ambik order...
saya keje...

eita said...

@fieda
dah keje kak...
kena r buat jugak..

cotton candy said...

seronok le leh jahit baju sendiri...x yah upah org..

eita said...

cotton candy...
memang lah..
upah sekarang ni mahal tu...

eita said...
This comment has been removed by the author.
NOOR FATIN said...

mama saya pn suka menjahit. jenuh jgk nak mengayuh tu, pasang karen la pulak :P

eita said...

noor fatin...
akak tak suka pasang karan...
sengal kaki...
tapi dah tu je yang ada...
guna jugak lah..

Telor Power said...

pandai menjahit eh...bagus2 satu seni yg menarik juga tu.

9n0L4 said...

jahit songket dakkkkkk?

izan mama mia said...

kreatifnyer..suka..suka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...