Monday, December 26, 2011

RUGI..RUGI...



semalam sambil2 wat ot..
bukak tv..
nak tunggu tarabas....n merlin....
bukak tv3..
laaa..rupanya vokal bukan sekadar rupa dah final.....
malas nak tengok sebab ntah apa rancangan pun tak tahu....
melalak tak tentu pasal...
tapi semalam tengok lah jugak...
yang menyampahnya...
intro pun dah buat aku meluat..
macamana tak meluat...
terkinja2...melompat2...
dengan baju yang ntah apa2....
nape lah orang suka sangat tengok rancangan hiburan macam ni....
yang menang semalam seronok lah dapat 50 ribu...
yang tukang duk undi pakai sms tu...
wat rugi duit je.....
kalau aku lah jangan haraplah aku nak buang duit aku....
Rugi...rugi....

16 comments:

Afida Anuar said...

Alhamdulillah... tv rumah dah rosak.. he he..

eh fida dengar jalan pantai dungun runtuh, betui ka? ombak kuat sangat kot!

eita said...

ha'ah...
ombak sampai atas jalan..
jalan memang rosak teruk...
jalan ke pantai di tutup untuk sebarang kegiatan...

Tihara said...

haah, tak tengop gop, wat dek jek..tgk fantanegro dgn terabus lagi best..

QASEHNYA RANIA said...

hye sis...
pu3 tag sis
jom singgah sini

http://lobaksusue.blogspot.com/2011/12/segment-strawberry-maneh.html

kakyong said...

kurang melayan program nyanyia nih.. buat rugi amsa jer..

Abang Jonni said...

aku baru terfikir nak join akademi fantasia...

harharharhar

aleen aiden said...

tengok juga sikit2 rancangan "vokal" tu.mak aih baju yg sorang tu..kemaen singkat.dan jugalah ziana zain tegur pebampilan die.huhuh

IntaNBerliaN said...

sy xtgk pulak cite tu baru ni..

eita said...

tihara....
betol..betol...betol...

eita said...

qasehnya rania...
dah join pun..

eita said...

kak yong..
sekarang ni bnyak sangat program hiburan.....
naik pening kepala nengoknya

eita said...

abang jonni...
jangan harap lah aku nak undi...
kah3

eita said...

allen..
tau takpe....
tengok jadi jahat mulut plok...

eita said...

intan berlian..
eita pun jarang tengok...
takde apa yang menarik pun

eMMe said...

tak tgk pun cite vokal tu eita...
gi makan sate lagi best, hahahaha~

a.samad jaafar said...

rancangan apa pulak tu..??
mentaliti org kita ramai yg suka pada hiburan.. tu yg sedih tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...