Friday, December 23, 2011

MINI TSUNAMI KAT DUNGUN....



12.12.2011...
mini tsunami kat tempat biasa aku lepak....
xleh nak klik gambor...
tau citer ni dah basi..
tapi saja kongsi gambor...
betapa sedihnya alam ...
gambo ni aku pow dari FB abang aku...
dia cikgu geografi..jadi kena mesra kan diri dengan alam...
walaupun dia tak banyak mana mengajar pun....
pengetua mana nak mengajar nya....
sian anak murid..



tak sangka teruk macam ni...
masa ni aku on the way nak balik..
dari kuantan..
kalau aku ada jugak baru best ambik gambo..
ni terpaksa belas ikhsan orang je...
huhuhuh....

tu hilux abang aku...
sibuk sekali dia....
orang tak nampak plok..
nak nampak macamana kalau dah dia ambik gambo...
aiyooo...

kat sini biasa aku lepak ambik gambo..
pantai...

hari tu nak lalu sini...
tapi laluan semua dah tutup..
dalam proses pembersihan..

11 comments:

Abang Jonni said...

tu baru mini... ye dak? kalau yg besar...
Nauzubillah...

Afida Anuar said...

ya Allah kak, kalau sampai pasir pantai naik ke jalan....peringatan ni...peringatan..

Tihara said...

ombak besar ni akk bese tgk masa duk kat mengabang telipot dulu..time musim tengkujuh jgn gatai duk main pantai..naya kan

Asrul "iLham" Sany said...

horror tol

Bancik said...

dunia makin tidak stabil..sama-samalah kita berfikir..atas peringatan Allah

eita said...

abang jonni...
kalau yang besar....x tahu nak kata apa lah..nauzubillah....

eita said...

afida...
satu peringatan untuk manusia....
harap kita semua dapat ambik iktibar..

eita said...

tihara...
sekarang ni pun suasana pantai memang teruk..dengan ombak yang memang menakutkan..

eita said...

asrul...
tau takpe...

eita said...

bancik...
dunia dah makin uzur...

kakyong said...

uishh, dah rapat sgt pantai dgn jalan tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...