Friday, December 23, 2011

MC....


Hari ni mc....sakit pinggang melampau...
boring wehy....takleh wat keje...
sebab aku xleh duk saja2...
bosan tahap babun......
nasib baik hari tu ada beli novel abang RAM...
tak lah bosan sangat..
aku kan peminat tegar dia....
jadi mana leh ketinggalan......
korang dah baca?


nama penulis lagi besar dari tajuk...
korang jangan tanyer aku sedap ke tak?...
sebab aku baru nak belek intro dia....
tapi semua citer RAM ni..
semua best...

ni gambor burung yang baru aku klik..
baru2 ni masa lepak kat pantai..
tak tahu nama apa..
ni je yang termampu..
nak gi dekat lagi..dia dah terbang lari..
gambo ni takde kaitan dengan ..
ramlee awang murshid ye..
langsung takde kaitan samada hidup n mati...

9 comments:

Tihara said...

bese nye novel dia seme best2..penah bc tombiruo mmg best..tangkap imagine kat otak kalo baca..skang tgh baca love's long journey..besh gak sbb dh lama tk tgk movie mat saleh naik wagon n kuda cam cowboy tu.. so dh jumpe novel ni belasah je la..ske story calssic cemtu.. :)

tonaH iS herE said...

wah tk beli lagi novel nih

oh tidakk

minat sgt kat novel2x RAM ni

Afida Anuar said...

Saya pun minat baca novel gak kak...hurmm...tapi tak pernah pulak baca hasil karya RAM ni, yang saya tak miss karya Hlovate...

mungkin saya boleh terai silau2 RAM lepas ni.

eita said...

tihara..
dulu masa baca tombiruo..jatuh cinta giler2....pahtu baca laksamana sunan..
lagilah bertambah2 jatuhnya cinta...ha3...

eita said...

tonah...
cepat2 nanti habis....kih3...

eita said...

afida....
akak kumpul semua novel dia...best...
tu je yang mampu akak ucapkan....

eita said...

pernah baca karya hlovate ni yang tajuk dia Aa + Bb...
pijam kat pustaka awam..tapi dah lupa citer dia macamana....huhuhuhu

a.samad jaafar said...

siannya diaaaa.. sakit pinggang la plk.. hihihi..

mesti best citer tu..nanti nak cari !

eita said...

ha'ah...
dah baca separuh...memang suspen..
beli jangan tak beli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...