Sunday, December 25, 2011

KACANG......



aku paling tak suka ada kawan yang macam kacang....
kalau kacang yang boleh makan tu takpelah...
sedaplah jugak...
mamah sambil tengok merlin....
ni jenis yang memang betol2 kacang..
time susah..time sunyi...time merempat...time takde kawan...
datang lah cari aku....
mengadu tu..
mengadu ni...
borak macam2...
seolah2 aku sorang je yang wujud dalam dunia ni.....
tapi time senang...time dah ada kawan.....
hampeh...aku ni macam tak wujud langsung...
atar sms..tanyer kabor pun tak balas...
dia ingat aku ni hadap sangat nak atar sms kat dia..perabih kredit aku je....
malas nak marah2....buat tensen hidup aku je...
jom makan bubur kacang + durian...
jiran aku bagi....
time marah mesti makan...
time makan mesti rasa nak marah....


ni baru nak rasa...
banyak lagi dalam peti..
pandai2 korang lah ambik sendiri...
(rasanya tak tercapai tangan korang..hahahaha)
jahatnya aku...pedajal orang....


hari ni genaplah 6 tahun ayah aku meninggal...
al-fatihah untuk kedua orang tua aku....



malam ni ot sambil layan merlin n tarabas.....

24 comments:

Acik Erna said...

Alfatihah buat arwah kedua ibubapa eita.

Waqheh said...

kacang suka lupa kulit...kulit tak penah lupa kacang..itupun kalo kacang shandong yg enak dimakan ketika layan bola

Afida Anuar said...

Adat kawan lagu tu la kak....kawan ketawa ramai, tapi kawan menangis..

PS: amboi2...mentang2 dia ada bubur kacang durian...:P


Al-Fatihah. Fida doakan moga kedua ayah bonda akak ditempatkan di kalangan hamba-hambaNya yg soleh dan beriman di sana. InsyaAllah, akak akan berjumpa mereka disana pula kelak..pada usia yang sama;)...Aminnn...

ORLANDO AHMAD said...

:'(

Abang Jonni said...

Al Fatihah....

a.samad jaafar said...

al-fatihah buat allahyarham keduanya..esan kehilangan bonda saya, masih sgt terasa..

kawan mcm kacang ni first time dengar hihihi... kacang sedap apa..

Tihara said...

takpelah eita..ramai lg org lain nk kawen dgn eita..akk pn ada gak kawan camtu..tak de efeknya dgn hidop kita eita..

Al-Fatihah utk arwah parents eita..semuga roh mereka dicucuri rahmat sentiasa..

Mohd Hamidon said...

wah.. nampak sedap

cik Kartun said...

al fatiha utk kdua ibu bapa akk..
urmm i like kacang ;)

ILA HonEyBuNNy said...

al-fatihah....



lama dah xmakan segala jenis kacang..ehhehe

IntaNBerliaN said...

mmg sedih kan bila dpt kwn camtu.. pe2 pun sabar yer..

al-fatihah utk parent awk...

eita said...

acik...
tima kasih kak..

eita said...

waqheh...
xleh makan banyak sangat...nanti jerawat

eita said...

afida....
susah nak berkawan...
kih3...nak rasa?..

amin....tima kasih fida

eita said...

orlando...
dalam situasi kau yang bahagia ni pun sedih...

eita said...

abang jonni...
:)

eita said...

a.samad...
kawan yang selalu belanja makan kacang best....nak2 yang free..kih3..

eita said...

tihara..
betol tu kak...tak jadi kudis pun...
tima kasih kak..

eita said...

hamidon...
memang sedap...

eita said...

cik kartun..
tima kasih....
mamah kacang sambil tengok tv..best..

eita said...

ila...
meh makan...

eita said...

intan berlian..
sedih tapi dia tetap kawan saya...
tq..

QASEHNYA RANIA said...

Al-fatihah
sabar yer akak

Iqlima Jannah said...

Bubur kacang satu!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...