Monday, December 5, 2011

MASIH DALAM PERCUTIAN....

Saja menulis.....
gian beb...
ni pun a ku pau iPad anak sedara aku.....
Sebagai sorang warga mas yang buta it.....
Tergagap aku menaipnya....
Kih3.......
Bila dah balik kat umah baru sedap sikit nak citer pasal cuti kan...kan....
Aku dah macam budak2 yang baru nak belajar menulis....
Terkial2 nak menaipnya........
Adehhhh!!!!!!!......
Tekan yang lain.....
Yang lain plok yang kuarnya.....
Tunggu aku balik nati lah ye......

15 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

ohswem anak sedara ko ada ipad...

kids these days... hahaha

:D

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah, Ingatkan dlm cuti mengibar bendera merah sekali! Sebab bawa ipad, mouse pad anak sedara punya dan mmglah sy buta bab2 pad ni. Selagi masih ada cuti atau pun selagi org Umno ada taja rombongan, tumpang tuwie jelah. Hari tu dah pergi Cameron Highhlands kali ni pergi mana pula eita...
Anyway selamat kembali kerumah, InsyaAllah.

Tihara said...

rombongan umno ke..hubby akk ada dpt g langkawi..teringin rasa nk g sama..huhu

Waqheh said...

cuti tak ajak gua....gua tunggu lu beb

eita said...

asrul....
orang bekerja it memang lah beli benda-benda macam ni....

eita said...
This comment has been removed by the author.
eita said...

tihara....
bukan tajaan umno kak....
rugilah kalau akak tak gi...cuti sekolah ni..boring kat umah..

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam.....
sebab bendera merah lah yang gi curi ipad anak sedara.....kih3..
bercuti kat pulau yob.....
bukan rombongan umno ni....anak sedara yang taja.....
sendirian berhad ni....

eita said...

waqheh....
hari tu gua ajak lu tak nak pergi....
tunggu jelah gua balik erk....he3

~SaL IjOu~ said...

wah,maju benar anak sedaranya~ ;)

Pondok Usang said...

addict betul awk ye.. hehe..

beautiful_rose said...

untungla dapat cuti cuti......

eita said...

salijou....
dunia dah canggih sekarang ni..

eita said...

pondok usang...
kah3..sekali sekala...

eita said...

rose...
harap cuti sekolah je leh jalan2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...