Wednesday, December 7, 2011

DEMAM RINDU......huhuhuh....


sekarang ni tengah lepak kat umah kakak aku....kat cheras...
umah tinggi....
xde kegiatan nak buat...
asik bergayut kat balkoni ..je sambil tengok kat bawah...
dah rupa makhluk atas pokok je...
orang kampung macam aku...
mana leh duk umah tinggi2 macam ni.....
nak upload gambor pun tak berapa nak reti guna pc orang....
huhuhuhu......
lagipun berjemur kat pulau buat aku ...
di baham demam......muntah2....
tak larat tu.....
lagipun rindu kat pulau.....


20 comments:

Tihara said...

owh kat cheras rupanya..ubah angin jap yer :)

eita said...

ha'ah kan..terkandas kat sini plok...

a.samad jaafar said...

pulau mana adik aku ni pegi ?? tu la.. berjemur la lagik ! garang tak ? hihihi...

Afida Anuar said...

Saya kat kg, akak kat kl...elok la tuh kak.. he he ;)

maaf kak, lama tidak berkongsi rasa... emergency...

eita said...

a.samad....
eeeeiii...takutnya.....ha3...
pulau kat kampung yob je...

eita said...

afida....
laaa... ye ke?...
mak sakit ke fida?

eita said...

GILE AHHH RINDU KAT PULAU....BTAW UNCLE LEEE...HIK HIK

eita said...

aiikkkk!!!!...sapa plok bukak emel aku ni hah?.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ala eita, kalau pulau2 kat T`ganu tu, mana ada pantai dan lautnya....

Waqheh said...

lu dlm cuti lg la ni...panggilan pulau

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam.....
pulau kat tganu buat ape....
hari2 dah tengok.....

eita said...

waqheh....
bercuti lagi lah ni....
sekali sekala bukan sokmo2 pun....

kakyong said...

berjemur kat pulau mana tuh...??
semoga cepat sihat ya..

~SaL IjOu~ said...

pulau da menyeru2 tu~ ;p

ORLANDO AHMAD said...

gayut?

lalala

aleen aiden said...

cheras kat manekah?macam dekat je dgn tempat alin.heh~

eita said...

kak yong....
harap2 lah kak..batuk tak hilang jugak..

eita said...

salijou...
dah macam panggilan pulau kan...kih3

eita said...

orlando...
ermmmm

eita said...

aleen...
cheras batu 9

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...