Sunday, June 10, 2012

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK...?

WAAAAA.....
dah tua rupanya..
alangkah indahnyer hidup ni kalau usia semakin berkurangan..
hahahahah....
walaupun usia bertambah..
tapi jiwa tetap maintain remaja..
huawawawwa...
hadiah memang takde sebab dah dapat..
masa 1.6..
baru ni..
huhuuuh...
ini tidak adil....tidak adil
tergiang-ngiang nyanyian sumbang kakak aku dengan gaya tersendiri..
menyanyikan lagu yuna..
pada petang hari...di kala syaitan berkeliaran....

gambo recyle yang tahun lepas..
hajat nak pose..tapi
tak kesampaian..
pagi ni lepak kat spital...cek mata
huhuhuhu


48 comments:

Deq's Qienz said...

hapi besday akak..smg diberkati allah slalu..

izan mama mia said...

vote for datuk seri,

http://miaduniaku.blogspot.com/2012/06/happy-birthday-to-u.html

theheheh...

Wanieys said...

happy besday kak eita..
semoga panjang umur dan murah rezeki selalu...dan juga semoga berbahagia di samping org tersayang....sedap kek tuh hihi

Acik Erna said...

happy birthday eita..semoga dirahmati dalm hidup dan bahagia selamanya

Aine Ainun said...

Selamat hari lahir Eita...
Semoga sentiada dpermudahkan urusan segalanya...dunia n akhirat=)

Norzie hany said...

Happy birthday Eita....semoga di rahmati Allah dunia dan akhirat.

sHaR!Na eLyaNa said...

happy bday kak..smoga pjg umur dan murah rezeki ya..

Karukord Jagau's said...

laaa apa x ckp awal2....
kalau tak,mau aku anto peti ais 14inci aku nih...
apa pun ...epy besday ye :)

LYAfrina said...

happy birthday dear..
may allah bless u..amin

HeNRieTTa JoSe said...

slmt hr lhir akk....moga mkin bahagia hndaknya....

Azhafizah[フィザ] said...

Happy belated bday kak eita..be happy ^_^

cik.blogger. sengal said...

Selamat hari lahir kak eita :)

~SaL IjOu~ said...

ucap lagi sekali kat sini..selamat hari muda cik Eita~ ;p

*sy x penah dpt kek masa birthday..sobs~

Telor Power said...

happy besday ye...semoga panjang umur,dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang sihat2 selalu, diberi kegembiraan selalu bersama keluarga dan sentiasa berada di bawah Rahmat ALLAH SWT.

Amin

MOH KEMBARA said...

Salam Eita,

Selamat Harilahir yg ke 17, semoga ceria dan remaja selalu, dan dipelihara dan dimurohkan rezki!!!

man said...

happy besday awk..heheh

Siti K------- said...

happy besdayyyyykak eita...xder adiah nk bg..hehe :D

eita said...

@Deq's Qienz
tima kasih....

eita said...

@izan mama mia
vote to me..

tima kasih mama mia

eita said...

@Wanieys
amin....tima kasih waniey...

eita said...

@Acik Erna
tima kasih kak...

eita said...

@Acik Erna
amin..tima kasih

eita said...

@Aine Ainun
amin...tima kasih

eita said...

@Norzie hany
amin...tima kasih

eita said...

@sHaR!Na eLyaNa
amin tima ksih

eita said...

@Karukord Jagau's
eh..belom terlewat lagi ni..
boleh je....
kihkihkih...
tima ksih

eita said...

@LYAfrina
amin..tima ksih

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
amin...tima ksih..

eita said...

@Azhafizah[フィザ]
mana ada belated lagi sayang oi....
tima ksih

eita said...

@cik.blogger. sengal
tima ksih

eita said...

@~SaL IjOu~
ucapan yang buat rasa muda bertandang lagi..kihkihkih...

alahai siannyer..
takpe tahun depan akak atar ye..
tima ksih

eita said...

@Telor Power
amin...
tima ksih..

eita said...

@MOH KEMBARA
wslm kak....
tima ksih kak..
terasa muda di sini bile dengar ucapan dari akak..

eita said...

@man
tima kasih awak a...

eita said...

@Siti K-------
tima ksih...
xpe..ucapan pun dah satu doa ..

Uncle Jonni said...

slmt hari lahir datuk seri.... huhuhuhuhu

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Happy Belated Birthday eita!
Ala walaupun taknak bagitau, bukanlah susah benar congak2 nak tau umur eita ni! Guru matematik le katakan! Lagipun dgn kemahiran IT dan kemahiran `hacking` bukannya susah sangat nak tau! Lebih jelas lagi, bukan sitajul (PA) je yang tau, malah yob Tajul pun tau juga! Kan! Kan! Kan!

eita said...

@Uncle Jonni
tima ksih..
makan2 takde ke?
:P

eita said...

@tajnur
waalaikumussalam....
ala yob..mana ada belated lagi...
tarikh tak bertukar lagi tu...
hahaahhaha.....jangan lah bising2 yob.....dah tua benor rasanyer ni....

9n0L4 said...

slmt ulangtahun yg ke...? huhu. nok gok kek tuuuu.

IntaNBerliaN said...

eppy blated bzday ita :-)

Ujie said...

Happy Birthday Eita!!!
Umur hanyalah angka2 yg berubah..yang penting bagaimana kita pada hari ini berbanding thn lalu.

Moga eita slalu dlm kasih syg Allah!

*ehee..sama la kita, bday bln jun.
akak 17 hb nanti.

Che Rosliza Che mat said...

Selamat bertambah umur..semoga happy selalu...

eita said...

@9n0L4
alamak...dah lupa lah..
hehehe...

eita said...

@IntaNBerliaN
tima kasih

eita said...

@Ujie
betol2.....
amin...

kalangan keluarga ita ramai yang bulan 6...

eita said...

@Che Rosliza Che mat
tima kasih

fieda said...

happy belated besday datuk eita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...