Saturday, June 23, 2012

JOM BREAKFAST..MI KERANG..

hari ni rasa macam rajin je nak masuk dapur..
biasa aku pagi memang takde nyer nak masak2...
biasa minum kopi...
pahtu setat wat keje..
hari duk usha dalam peti...
boleh lah nak masak..

terbayang2 di mata..
tengok mi kat SINI...
memang terliur giler..
nak tahu kat blog sapa..
sila lah klik ye..
Pastu tengok plok kerang kat blog SINI...
kalau nak tahu kena klik jugak..
dah lama tak kerang...
tapi aku takde lah gi pedajal kerang tu...
sian kerang tu..
aku beli terus kasi rebus...
tu lah citer nye mi kerang untuk hari ni ye...
anak2 semua...


47 comments:

Nadhirah said...

yummy!
;) untonglah reti masak..
kte beli jeh :p

kak tini (umialya) said...

rajin masak

Kakzakie said...

Kalau idea pandai mengolah pasti akan menjadi tapi kalau tak tahu memang tak jadi eita.

ieda said...

ermmmmmmmm sedapnyeee
biasa makan kerang ngan kuehtiaw kan .. sesekali layan ngan mee nie sedap gak ;)

angahpikah said...

adoi kak eita,
pagi2 dh letak pasal makanan..
tgh lapau ni.. tp xtau nak masak apa.. ngee~~

IntaNBerliaN said...

mee kerang mmg sedap ni.. kerang leh tmbah drh utk ibu2 yg tgh prgnant.. hihii

wah.. xsangka plak, mee saya tu berjaya menggoda ita.. hahhaha

Norzie hany said...

Tergoda betul tgk mee kerang ni.

HeNRieTTa JoSe said...

Pos lew sini sket...rietta suka kerang...paling suka...kuew teow kerang ngan nasi lemak sambal kerang....

teratak hati said...

Sedap tu mee kerang..

Tihara said...

mak nak mee kerang..haha tetiba jer koo jadi mak :)

9n0L4 said...

nokkkkkkkkkk. tapi tukor kuew tio lah. kite kurenggg skit mee. mee² ni fevret si dia. hehe.

Siti K------- said...

xpernah makan lagi nie...lau nasi goreng kerang ade x?HEHE

sHaR!Na eLyaNa said...

mabelus....hhehehe

Asrul "iLham" Sany said...

ko wat aku lapa je

Mishter Izwän said...

nmpak mcm sedap jerk . pndai akak msk yer .

Wanieys said...

sedapnyer mee grg tu...nk cikit...wani dh agak mesti mee kak ina yg buat kak tergoda hikhikhik sebab wani pun tergoda juga hahha

zulhilmi tempoyak said...

ok2.. mkn dl na.. :D

eita said...

@Nadhirah
alahai..
dah tua gini kena lah pandai masak....
beli lagi sedap apa..

eita said...

@kak tini (umialya)
dah asik duk terbayang je depan mata...

eita said...

@Kakzakie
betol2..

eita said...

@ieda
nak beli kuehteow hari tu..
tapi takde..dah habis..jadi ganti dengan mi

eita said...

@angahpikah
cepat gi selongkar...
hehhehe

eita said...

@IntaNBerliaN
betol...tapi kite tengah pregnant anak cacing je..
hahahha...

ita peminat mi yang tegar..
segala jenis mi ita terliur..
tolong lah lain kali jangan tayang mi....hehehe

eita said...

@Norzie hany
kalau dah tergoda tu memang kena makan lah...

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
nasi lemak kerang...
sedap tu,..

eita said...

@teratak hati
tak terkata sedap nyer kalau masakan main campak2..

eita said...

@Tihara
alahai anak omak ni..
manja lah plok hari ni..
meh mok suap..
hahahahha

eita said...

@9n0L4
sebarang pertukaran tidak di layan sama sekali..
hahahha

eita said...

@Siti K-------
x tau lah ada ke tak..
boleh je kalau nak masak..

eita said...

@sHaR!Na eLyaNa
:)

eita said...

@Asrul "iLham" Sany
saja aku nak suh kau terliur..
hahahahha

eita said...

@Mishter Izwän
main campak2 je tu

eita said...

@Wanieys
betol tu...
tergugat habis tengok mi ina..

eita said...

@zulhilmi tempoyak
sudah selamat dlam perut

Che Rosliza Che mat said...

Sedapnya zita...elergik dah dengan taugeh...sebab ada baca ari tue pasal taugeh...Sedap pulak tengok kerang tue...Memang terliur giler..

Masya said...

masak mee macam ni memang kegemaran sayalah ... silap2 makan 2 pinggan x perasan org lalu haihh....

Saya Disini said...

sedpnye

izan mama mia said...

dah lama tak makan mee kerang..kasi kerang byk2..terangkat woo...heheh

9n0L4 said...

hahahaha. ddose nguhhh.

fieda said...

sedaknya mee tu..

eita said...

@Che Rosliza Che mat
ye..ita pun ada baca...
tapi tak berapa boleh nak pasti macamana...

eita said...

@Masya
samalah..
ita pun menambah jugak ni..
kononnyer nak simpan untuk tengahri sekali licin bedal sorang diri..

eita said...

@izan mama mia
memang sedap pun..

eita said...

@9n0L4
hahahhaha..mana ada dose...

eita said...

@fieda
tiru yang ina punyer

Si Matatajam said...

Emmm sedapnya tgk mi kerang ni...slalu makan kue teow kerang ja kan...kena mi basah2 camni..sedap la...

QasehnyaRania said...

dh lama tk mkn mee ni..
done klik2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...