Saturday, June 30, 2012

MEH MKAN TIUB BASIKAL..

Hr ni ank sedara aku sibuk nk mkn mkaroni..
Msk lh aku ni..
Tapi non sayur..
Nilah makaroni tiub basikal..
Nk cube..jom

26 comments:

sHaR!Na eLyaNa said...

ada2 ja kaka ni heheh..sha suka mkn ni tp zpndai buat..kirim cikit hehe

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Ta, ni pasta bidan terjun ler nih?

cik.blogger. sengal said...

hehehehe macam-macam

Tihara said...

tiub basikal pon tiub basikal laa janji sedapp :)

yeay blog eita kaler ijau !

Norzie hany said...

makaroni tiub basikal....sesuai nama tu.

eita said...

SHA....
dah rupa dia macam tiub basikal...
hehehhe

eita said...

MOH KEMBARA...
wslm kak...
ha'ah....
pasta darurat..apa pun takde kosong je

eita said...

CIK BLOGGER...
:)

eita said...

KAK TIHA...
boleh lah kak....

kita serupa...
huhuhuhu

eita said...

NORZIE...
betol2..

Siti K------- said...

lama betul xmakan makaroni..buatkan saya satu pinggan..hehe

HeNRieTTa JoSe said...

yummy...nak cuba nak cuba....meh pos cni sket....hehehe....

izan mama mia said...

cian..kena mkn tiup basikal lak yer..lepas ni nak mkn apa lak..huhu..mcm2 eita nih..

9n0L4 said...

tak pernah mkn tiub basikal yg ni. hehe.

Che Rosliza Che mat said...

simple sangat2 hehehe...mesti sedap..

IntaNBerliaN said...

oo ni la tiub basikal tu ek :-)

eita said...

siti K...

siap,,....

eita said...

henrieta jose..

pejabat pos dah tutup lah...
hehehhehe

eita said...

izan mama mia...

tu je yang ada...
ahhahaha

eita said...

9n0L4...

stok lama ada kat umah..

eita said...

che ros...

tu je yang adA...

eita said...

INTAN BERLIAN...

ye....

Telor Power said...

sekali sekala layan mmg best...kalau hari2 muak

fieda said...

pernag gok mkn tiub basikal ni..

Si Matatajam said...

M pernah Masak sekali je..arwah pak mentua M pun kata macam tiub beskal gak..ha ha...

QasehnyaRania said...

tak pernah masak makaroni la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...