Friday, July 1, 2011

TEMA KAWEN 1 MALAYSIA.....?


hari ni aku pergi kenduri kawen jiran aku...
dah lama tak makan gulai orang kawen...
best sangat.....
tapi yang paling meriah bila tengok tema diorang.....
bilik pengantin tema dia purple merah + putih...
pelamin tema dia hitam putih...
tempat nak potong kek tema dia hijau + putih....
meja pengantin tema dia merun + putih...
langsir biru....
aduhhh......berpinar-pinar mata rasanya.....
'wah....tema macam ni ikut 1 malaysia kot'....kata aku dalam hati sambil mata melilau....
cari kakak aku.....sokmo hilang....
masa bersalam dengan tuan umah......
aku pun kata lah.....'meriah nya suasana'
tuan umah cakap....satu malaysia.....
jadi betol lah apa yang aku cakap tadi......hebat jugak aku ni....hahahahah...
kebetulan je tu.....
dan kebetulan jugak hari ni hari jadi abang aku yang sulung...
dan ini bermakna aku dapat kredit free lagi untuk satu minggu.......
meletup lah telinga aku bergayut....hahahaha...setahun 2 kali dapat kredit free jadi manfaat kan lah masa yang ada tu...hehehe......

4 comments:

JARI YANG TERBARAI said...

gayut sokmo

eita said...

hahahaha......ayat berunsur dengki tu...
x baek untuk kesihatan....

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! Ini bukan 1Malaysia je malah mcm tudung org Pmpuan. Tudung Syria, Kuwaiti, Aryanni, Cindrella, Denim entah macam apa lagi, hanya pmpuan saja yang tahu. Nanti2 tentu eita mcm ni juga, org pmpn mana yang tak nak glamour.....

eita said...

waalaikumussalam......hahahaha...eitatak pernah keje glamer..glamer yang asik kejar eita..hehehehe....ermmmm....
tudung eita hanya ada 2 kaler je....
putih dan hitam...tapi kebanyakannya putih lah.....
kalau dah bermacam2 kaler...tu dah jadi pelangi tu.....hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...