Saturday, July 2, 2011

KENAPA!!!!


aku paling benci pada orang yang suka menipu.....
suka cakap putar belit...
macam keling mabuk todi.....
dan aku sendiri pun tak faham..
apa faedah yang diorang dapat dengan menipu.......
aku tak kisah pun kalau orang tak suka aku......
tapi tolong lah jangan menipu lah....
kalau tak suka aku menyibuk kat majlis diorang cakap je....
aku tak kisah pun.....
tak jadi kudis pun pada aku......
diorang ingat aku suka menempek kat majlis orang...
tolong lah....
aku lebih suka bekerja.....keje segala2 nya pada aku.......
sejam aku tinggal keje aku.....berjuta aku rugi ..tau tak........
ahhh!!!!...sakit kepala fikir perangai orang......
tak pernah nak berubah...
asik kita je yang nampak jahat.....
diri sendiri tak pernah fikir pun......

8 comments:

JARI YANG TERBARAI said...

nape emo2 ni??? rilek dear

a.samad jaafar said...

mulut orang mana mungkin boleh ditutup.. yang elok pun dikata.. yang buruk apatah lagi.. sabar je laa..dah fitrahnya gitu..


t kasih krn sudi datang ke blog picisan saya.. bukan sorang yg mengeluh krn pening membaca n3 saya.. maaf krn menyusahkan.. agaknya, sanggup ke membaca lagi ? hihihi

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! Marah nampak? Alahai eita, lapangkanlah kalau orang dah suka mcm tu. Siapalah kita eita pd mrk...
Datuk Sri Eita Omar ni keje apa sampai rugi juta2 dlm masa sejam? Bisa mauk tau dong kalau2 ada lowongan dan kontrakan?

beautiful_rose said...

biasa...buruk kita yang sedikit tu mereka besar2 kan.sedangkan jasa kita yang besar tu,mereka buat2 x nampak.

susah nak tgk org senang dgn kita puashati dgn kita.x semua org suka pd kita.

baik jaga hati sendiri je.

eita said...

jari......
adalah...masalah biasa.....
best lah kau mengembek hari tu...hilang tensen aku....
hahahaha............

eita said...

a.samad....
hahaha...mesti mari lepak punyer....
walaupun terpaksa buka mata seluas2nya...
pedih woooo.....

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam......
tengah marah lagi ni....
biasa lah eita kalau marah memang tak bercakap dengan orang....
hahaha....datuk bisnes banyak...ada cafe...ladang2....factory2....hotel.....tapi semua tu bisnes dalam fb je...city ville...hehehe...kalau nak join boleh je.....
wat appointment lah denga PA datuk ye.....hahaha...
jangan marah gurau2 je

eita said...

rose....
100 markah untuk kau rose....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...