Tuesday, July 5, 2011


semalam habis menjahit aku lepak depan tv....
bukak tv9...
tengok2 ada racing...PERTRONAS ASIA ROAD RACING....
waaa...terujanya....
tak tahu lah siaran ulangan ke...siaran betol...
sebab aku tak berminat nak tahu.....
yang aku minat hanya tengok motor besar dan penunggangnya...
katsuaki fujiwara....yang menang semalam...
syok betol tengok dia korner masa ambik selekoh...
lutut atas jalan......
dan aku sendiri mula lah berangan...
kalau aku yang bawak motor tu...
aduh...tak dapat nak di bayang kan lah......
ermmm...kalau aku yang bawak agaknya...
bukan setakat lutut je atas jalan...tapi dengan aku2 sekali duk atas jalan......
hahahahahaha.........
sampai terbawak dalam mimpi.....aku n superbike....hehehehe
errrr....agak2nya...kalau kaki tak cecah tanah leh bawak motor besar ke hah?.....




ni lah idaman aku...
tapi rasanya sampai mati..
hidup balik.....
mati semula...
hidup balik plok....
tak dapatnya.....


4 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Alahai besarnya cita2! Hari tu kata nak simpan duit banyak2 nanti beli kereta. Ni dah macam berubah fikiran nak beli motor besar! Tayar motor dia saja dah bole beli 3-4 biji tayar kereta. Itu belum lagi spareparts jika berlaku sebarang penggantian dan servis. Semuannya dianggarkan 3 kali ganda (agaknyalah dari input yang saya dengar kecuali yg kita kenal)! Ala kalau setakat cecahkan lutut ke tanah tu, boleh pakai `roller scates` kat lutut dan seretlah puas2 kat jalanraya....

eita said...

waalaikumussalam......
hahahah.....kete pun nak..motor pun...kena lah angan2 dulu....
dah tau benda tu takkan dapat..jadi terpaksa lah angan2 je.....
memang pun.....tayar sebiji pun dah mencecah 2500 sebiji kan....hari tu ada baca dalam majalah motor....
kalau seret puas2...alamak!!..berlubang lah lutut eita kan....hahahah....

JARI YANG TERBARAI said...

hari tu ngigau kambing, ni motor pulak...

eita said...

hahahah.....kau ni aku mengingau pun kau nak bagitahu jugak kat orang...malu lah aku...
apa daaaaa................
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...