Friday, July 8, 2011

NAPE LAH ORANG SUKA DURIAN....


hari ini adik aku beli durian dan bawak balik kat umah aku....
waduhhhh......buka pintu kete bau dah menusuk dalam lubang hidung aku...
aduhhh...tensen betol lah....
aku memang xleh bau durian...
bukan nak mengada ke...nak berlagak ke ..apa ke...
masalahnya bila bau durian kuat sangat...
kepala aku sakit....
bila start je sakit kepala...susah nak buat keje.....
adik aku plok relak je...
menjamu selera atas lambur umah aku....
nak marah kan...
orang datang umah kita.....
terpaksa lah aku tahan hidung...tahan nafas....
kepala memang berdenyut giler.....
sekarang ni pun rasa macam nak demam je.....
aduhhh......tak tahu lah nape lah semua orang suka durian....
sampai kan orang cina pun suka makan...
kelmarin masa gi pasar minggu...
ada lelong durian....
rata2 orang cina yang berebut beli......
kepala pening giler lalu kat kawasan longgok kan durian....
sadis...sadis......


4 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Byk orang, tentulah byk ragamnya! Sudah menjadi lumrah dunia eita, selera orang berbeza2. Masa saya kecil2, suka sangat makan durian sebab sesuatu yang sukar didapati tambahan pula tiada wang utk membelinya. Tentulah selera tinggi. Tetapi skrg ni, bila dah ada kuasa wang, selera utk makan durian dah berkurangan sebab banyak benda lain yang boleh dimakan. Tapi kalau dah jumpa, Lantak kok kome le kalo ada yang tak boleh nak makan. lupa diri....!

JONY AL BUAYAK said...

tak tahan pegi masuk jamban

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam.....
memang lah...rata2 dalam keluarga eita semua nya hantu durian.....
pening2...

eita said...

jony...
dalam jamban?
hantu kau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...