Monday, July 4, 2011

KEJE...KEJE.....


hari ni cuti.....sebab hari sabtu ada larian satu malaysia.....
walaupun aku tak terlibat dengan larian ni...
tapi ianya melibatkan budak sekolah...
bila dah melibatkan budak sekolah secara automatiklah aku pun cuti.....
jadi bila dah cuti....
aku pun ambik masa untuk gunting baju melayu....stop dulu baju kurung....
buat apa layan hati aku kan...
biar lah dia sakit.....
start mengunting kul 3 ptg-7 malam...
dapatlah potong 6 pasang baju melayu....
tapi tulah belok jugak pinggang aku...
aku sebenarnya malas nak ambik baju melayu...
sebab makan masa yang banyak tambah plok seluar potong....remeh sangat..
tapi tulah....
orang asik duk tipon....atar emel....duk terconggok kat depan umah....
malu ke mata ambik jugak....
kes malu mata lah aku jadi belok pinggang ni.....
takpe rezeki allah taala belaka......
lepas ni takde masa lah aku nak bersantai2...berlepak2.....
kalau asik berlepak je...mau ada yang menangis pagi raya baju tak siap....
hahahahahaha......
(baju orang lain aku dapat siap..baju sendiri tak pernah nya nak siap......)

6 comments:

beautiful_rose said...

weh...hebatlah ko pandai buat baju melayu.harus belajar dari ko nieh.aku just baju tu reti la sikit2nak buat seluar tu fail jerk...haih tak berani nak ambik.kalo ambik pun just baju melayu johor @ teluk belanga je.sbb ringkas dan cepat siap.

ko sama dgn aku...baju sendiri tak pernahnya siap.asyik sibuk buat baju orang je kan...

eh,nanti nak blajar buat baju melayu dengan ko leh?

JARI YANG TERBARAI said...

pegi la lari sekali hari tu, bleh gak kuruskan sikit badan ngko tu

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! Kalau macam tu, saya pun nak tempah pakaian baju melayu buat pakai hari raya ni. Eh, bukannya senang nak cari orang yang banyak kepakaran tetapi sembunyikan kukunya. Tak apa, kalau tahun ni tak sempat nak tempah, tentu boleh tahun yang berikutnya...

eita said...

rose..
boleh je kalau kau nak belajar....
lepak kat homestay aku...
tapi jangan datang masa cuti sekolah.....penuh masa tu....
tak pun aku yang pergi kat tempat lain...eheheheh

eita said...

jari...
weyh...aku dah slim lah.....

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam...
boleh je kalau nak tempah....
tapi rasa nya tahu depan lah...
sekarang ni tempahan sudah di tutup.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...