Wednesday, July 6, 2011

HATI AKU.....




kenapa dengan hati aku hah?
hati aku jahat kan.....
nape bila aku suka orang tu.....
tapi orang tu tak suka aku....
dan kenapa bila orang suka aku....
aku plok tak suka orang tu.....
walaupun aku tahu orang tu tak suka aku...
tapi aku tetap suka kat dia.....
dan orang tu plok...
dah tau aku tak suka kat dia...
tapi dia masih suka pada aku....
susah nya hati aku......
ntah apa yang aku melalut pun aku tak tahu lah.......

4 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Bukankah hati manusia itu milik Allah SWT? Bila Dia yang memegang hati kita, pada Dialah kita memohon sesuatu. Biarlah sejarah telah membuktikan dan menceritakan bahawa kemanakah cinta yg mereka agung2kan selama ini. Apalah kesudahan bagi mereka yang hanyut dlm percintaan? Tetapi ramai juga yang menghabiskan masa dlm percintaan tetapi berakhir dgn penceraian. Apakah kita sudah sedia menemui Allah SWT dlm keadaan begini? Tujuan perkahwinan adalah sama2 bekerjasama mendalami keimanan sehingga akhir hayat kita. Wallahualam

eita said...

waalaikumussalam....
hati hanya pinjaman dari allah.....
yang baik semua nya datang dari allah...yang jahat dari diri eita sendiri......
bercinta hanya buang masa je.....
tapi kadang2 tu hati terasa jugak untuk di cintai.....

JONY AL BUAYAK said...

sape orang tu?

eita said...

ermmmmm....adalah seseorang......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...