Sunday, July 31, 2011

GUA SEDIH...


Selamat berpuasa untuk semua kawan2 maya aku..
semoga kedatangan ramadhan kali ini akan lebih membawa keberkatan......

aku + motor + terseliuh = terencat ibadah solat aku......

8 comments:

ORLANDO AHMAD said...

hmmm... tak terkata apa...

eita said...

orlando...
xyah kata apa lah...dah terang2 salah aku pun bro...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Apabila ditimpa sesuatu musibah maka hendaklah berkata,`الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّـهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ Surah AlBaqarah:156
Tu le, kan teman dah kate dulu2, bila bawok moto, usoh berambu2. Awok tu pompuan, ate kalo udah jatuh terkolap (terseliuh), kan panjang ceritenye. Tak apa eita, sabor sajalah dah takdir berlaku dan syukurlah tidak menjadi lebih parah. Teman doakan supaya semoga eita cepat sembuh, InsyaAllah.

eita said...

waalaikumussalam.....
seliuh sikit je....alhamdulillah sekarang dah ok...sebab semalam balut kaki yang seliuh n bengkak dengan halia + lada hitam......
sekarang dah boleh jalan walaupun berdengkot.....
terpaksalah cuti dari merempit...hehehe....

ghost writer said...

guna kelebihan dan kemudahan yang tuhan bagi..

Queen F said...

selamat berpuasa kawan, semoga cepat sembuh boleh merempit pergi bazar :D

eita said...

ghost...
ye betol tu....

eita said...

queen f..
selamat berpuasa jugak...tima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...